Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

piątek, 23 stycznia 2015

[Single] KAT-TUN - Dead or Alive (21.01.2015)

Hej ;p Notkę miałam pisać dużo wcześniej, bo w dniu premiery singla, ale tak się niestety złożyło, że linki dopiero dorwałam w dniu premiery. Chciałam nieco bardziej zapoznać się znajdującymi się na nim piosenkami, nim wyrażę jakąkolwiek o nich opinię, więc dlatego dziś wstawiam tego posta. W sumie to żadnego szału ta notka nie robi.  Znajdziecie tam zwykłe przemyślenia i odczucia fanki na temat singla swoich ulubieńców. Kto jest ciekawy, niech zajrzy dalej ;)).



#1 Dead or Alive, jako tytułowa piosenka jest dla mnie jednym słowem zabójcza. Już dawno nie słyszałam od chłopaków tak wciągającej i tak zapadającej w pamięć piosenki. Pamiętam, kiedy przyszło mi usłyszeć pierwsze zapowiedzi "Dead or Alive". Już wtedy utworek bardzo mi się spodobał i zaledwie po kilku sekundach zdobył moje serducho. Strasznie podobają mi się tutaj zwrotki, a w szczególności te wstawki, które pojawiają się zaraz przed refrenem, są jednym słowem dla mnie zajebiste. Refren też jest niczemu sobie. No, muszę powiedzieć, że chłopaki w tym przypadku postarali się i naprawdę wyszło im to wręcz rewelacyjnie. Piosenka jest dynamiczna, podkład muzyczny też jest na plus, co również spodobało mi się. Głosy chłopaków wyrażają emocje, razem współgrają tutaj wręcz bajecznie. "Dead or Alive" to naprawdę bardzo dobra piosenka filmowa i nie mogę się już doczekać, jak w końcu moje oczy obejrzą nowy film Kame <3. Fragment, gdzie Kame sam śpiewa refren urzekł mnie po prostu. Chłopaczyna robi postępy ze swoim wokalem, co jeszcze bardziej mi się podoba ;p. Kocham, jednym słowem tę piosenkę, no kocham <3. Chcę więcej od nich właśnie czegoś takiego! xD

#2 Hanasanaide Ai, jako solo Kame muszę stwierdzić, że zostałam tutaj nieźle zaskoczona. Nie, żebym wcześniej nie znała tytułu piosenki na jego solówkę. Jednak mimo wszystko do samego końca wierzyłam, że jednak to tylko i wyłącznie identyczny tytuł, jak w przypadku starej piosenki, którą Kame śpiewał gdzieś może w 2002 roku(?) A tutaj dostałam tę samą piosenkę, jedynie nagraną od nowa i w lepszej wersji, lol xD. Spodziewałam się tego, ale jednak do samego końca chciałam wierzyć, że to tylko zbieg okoliczności tytułów i nic więcej ;p. Szczerze, za starą wersją "Hanasanaide Ai" nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam, być może dlatego, że wtedy wokal Kame był dość tragiczny i mało dopracowany xD. I tak w ogóle cały czas mam przed oczami ten stary występ Kame, ubranego w skórzane (okropne) spodnie i w tę czarną pelerynę (na myśl przypominającą pelerynę wampira) i te jego ruchy w tańcu... Nie, dobra, nawet nie chcę o tym dalej myśleć xDD. Co do nowej wersji, jakoś bardziej przypadła mi do gustu. Jest nieco świeższa od starszej, no i przede wszystkim teraźniejszy wokal Kame jest na poziome i brzmi o niebo lepiej, niż wtedy, kiedy był jeszcze dzieciakiem. Tutaj w tej wersji wychwytuję gitarę akustyczną, w tamtejszej chyba jej nie było xD Ogólnie nowsza kompozycja jest zdecydowanie dużo lepsza i zaczynam przekonywać się do tej piosenki xD 

#3 Polaris wolny utworek, może i nawet dość klimatyczny, ale szczerze mówiąc, on mnie jakoś nie porwał. Ani mnie nie grzeje, ani nie ziębi. Moim zdaniem, chłopaki mają dużo lepsze wolniejsze kawałki, niż "Polaris" i moim zdaniem powinni się nieco więcej przyłożyć, jeżeli chcieli z tego stworzyć coś na miarę balladki. Bo jak dla mnie, to dostałam po prostu zwyczajną piosenkę popową oprawioną w wolniejsze tony i nic poza tym. Skoro udało im się stworzyć coś takiego, jak min "Ano hi no you ni", "Yuuki no hana" czy "My secret", to ja wiem, że stać ich na coś więcej, więc "Polaris" mnie niestety nie satysfakcjonuje, aczkolwiek nie słucha się tego źle, po prostu moim zdaniem, mogli nieco bardziej się postarać. Jestem fanką wolniejszych kawałków, jeżeli chodzi o gatunek pop i lubię, kiedy jakaś piosenka z tego gatunku wprost łapie mnie za serce w taki sposób, że w oczach mam łzy ze wzruszenia, jak to było w przypadku wyżej wymienionych tytułach. Dlatego nieco się zawiodłam na chłopakach, bo jak oni chcą, to potrafią poruszyć nie jedno serducho fanki. 

#4 WHITE LOVERS, to kolejna wolna piosenka na singlu, która już nieco bardziej mi się podoba od "Polaris", ale też nie do końca jestem do niej przekonana. Może dopiero za którymś razem słuchania jakoś bardziej mi się spodoba, bo póki co, jest mi ona obojętna. Zaraz, gdy piosenka dobiega końca, ja nawet nie pamiętam, jak ona szła. 

# 5 You are DELICIOUS! <3 Jak dla mnie ta piosenka zaraz po "Dead or Alive" jest cudeńkiem na tym singlu. Od razu przypadła mi do gustu, zaledwie po usłyszeniu samego początku. Taka mieszkanka już wcześniejszych tego typu piosenek chłopaków. Słuchając jej na myśl przychodzi mi piosenka "RIGHT NOW", którą osobiście bardzo lubię, oraz "THE D-MOTION" xD. W ogóle słuchając "You are delecious" to nogi same rwą mi się do tańca. Z chęcią zobaczyłabym PV do niej i jakiś układ taneczny xDD

[PV] KAT-TUN - Dead or Alive
Klip dość mroczny, co już mi się podoba. Fajny klimat i w ogóle, tylko jest dla mnie jeden minus. A mianowicie, zero układu tanecznego ;/ Spodziewałam się, że tutaj będą tańczyć, gdyż piosenka jest dość żywiołowa, albo miałam nadzieję na jakąś fabułę, a tutaj stoją oni sobie i poza tym, w sumie to nic nie robią. No trudno, jak się nie ma, tego co się lubi, to się lubi, to co się ma (czy tak jakoś to szło). Podoba mi się tutaj ubiór chłopaków. Junno to już w ogóle przeszedł samego siebie. Bardzo fajnie wygląda w tej nowej fryzurce <3. Ueda, to ja nie wiem, co on robi, ale wygląda coraz to młodziej i w życiu bym mu nie dała już 30stki xD. Maru, to wiadomo, bez zmian, ale też chłopina się nieźle trzyma. No i Kame... widzę, że włoski zapuścił, no i w sumie, no też bez jakiś większych zmian, prócz tego, że nieco włosy przyciemnił ;p. Ogólnie wyglądają dobrze, i dobrze też się prezentują ;p. Ok, plotę trzy po trzy, więc kończę ten swój monolog ;p. Klip mi się podoba i mam nadzieję, że więcej takich mrocznych teledysków dostaniemy, bo już mieliśmy takie jak do "N.M.P" czy "Rescue" xD

[PV] Kamenashi Kazuya - Hanasanaide Ai

Trochę się obawiałam PV Kame, ale jak widać, nie było to potrzebne xD Teledysk bardzo mi się spodobał. Jest na swój sposób taki... zwyczajny, ale jednak ma w sobie to COŚ ;p. W końcu to Kame, więc co się dziwić ;p. Podoba mi się tutaj fryzura Kame, głównie ta grzywka na tych oczach <3 Fajnie wygląda taki rozczochrany ;p. No i sceny, jak on wyszedł z tego domu i jak tak obija się o ludzi, to na myśl przypomina mi jakiegoś pijaka xD. Podobają mi się też sceny jego tańca, głównie na dachu o wschodzie słońca. I czy tylko mi się wydaje, że ten jego taniec, to jakieś nawiązanie do jego nowej dramy? xD

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz