Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

sobota, 15 czerwca 2019

//Serce jest tęczą, uczuciem siedmiu kolorów// KAT-TUN- Sweet birthday

Hej, hej, kochani! Wczoraj był dla mnie dość wyjątkowy dzień, ponieważ 14 czerwca to dzień moich urodzin. Tak, mam już 26 lat (Boże, naprawdę nie wiem, kiedy ten czas tak szybko zleciał). Bardzo fajnie go wczoraj spędziłam, bo moja druga połówka wzięła sobie aż dwa dni wolnego. We czwartek malowaliśmy mój pokój, a wczoraj cały dzień spędziliśmy razem <3 Pojechaliśmy jeszcze do Leroy Merlin po nowe rolety (te dzień i noc). Bardzo ładnie się prezentują. Później byliśmy na obiedzie w A dongu (uwielbiam kurczaka w sosie słodko-kwaśnym). A wracając z obiadu wstąpiliśmy jeszcze do Jyska, gdzie kupiłam sobie prześliczną lampkę nocną i dwie wielkie poduchy (będą wygodne do oglądania "Gry o Tron" xD). Wieczorem piłam przepyszne drinki, które serwował mi mój Ł, z limonką i sokiem porzeczkowym. Należę do tego grona osób, które nie cierpią smaku wódki, więc takie drinki to dla mnie błogie zbawienie. Jeżeli nie lubicie też smaku wódki, a chcecie jakiegoś dobrego drinka, to polecam właśnie limonki, sok z porzeczki i kostki lodu. Do tego jeszcze powinien pójść cukier trzcinowy, ale nie mieliśmy xD. Mimo wszystko, były przepyszne i dziś czuję się dobrze. Także polecam z ręką na serduszku :p

Jeżeli chodzi o dzisiejszą notkę, to w sumie jest czysty spontan, który zrodził się w mojej głowie wczoraj rano. Właściwie cały ranek katowałam tę piosenkę od moich kochanych Japońców. Postanowiłam ją przetłumaczyć, bo bardzo byłam ciekawa, o czym dokładnie śpiewają chłopaki, prócz urodzin i prezentów. Tłumaczenie jest luźne. Jeszcze jakiś dziadowy przekład z angielskiego chyba dorwałam, także za każde pomyłki z góry przepraszam. Ale tak jak pisałam Wam kiedyś, piosenki głównie tłumaczę dla samej siebie, aby mieć jakieś zarys tego, co śpiewają moi ulubieńcy.





mp3:

Wcześniej jakoś nie zwróciłam szczególnej uwagi na tę piosenkę. Dopiero jak obejrzałam podrząd dwa zaległe DVD z koncertów KT. Na żywo brzmi ona sto razy lepiej, bo chłopaki wkładają więcej uczuć i emocji. I dopiero wtedy też dotarł do mnie sens słów, że piosenka jest o urodzinach i prezentach. Wczoraj (bo miałam urodziny xD) cały poranek ją słuchałam i wbiła mi się w pamięć. Cały czas później mnie męczyła i chodziła mi po głowie. Fany, lekki, urodzinowy utworek. Fajnie by było, gdyby chłopaki zaśpiewali ją mi na żywo (pomarzyć zawsze przecież można) xD




Tłumaczenie:

"Kocham cię, kochanie"
Udając, że nie słyszę tych słów, obróciłem się we śnie
Tak, twoje imię, patrz jak
Zawsze dominujesz nad biciem mojego serca

Jesteś, kołysz się kochanie, kołysz się kochanie, kiedy tańczysz
Kochanie, kochanie, swobodnie i dobrowolnie
Żeby nie zepsuć tajnego planu, wstrzymuję oddech

Ukryte prezenty, tajemnice
Lśniąca witryna
Całe miasto świętuje ten dzień
Tak, chcę ci tylko powiedzieć...

Słodkie urodziny z Tobą
Kiedy dmucha wiosenny wiatr
Uh, niespodzianka, wieczny pocałunek
 Słodkie urodziny
Ty i ja staniemy się jednym
Uh, moja miłości, którą kocham
Tęcza na niebie, siedmiokolorowa przyszłość
Podzielmy się słodkim pocałunkiem

"Kocham cię, kochanie"
Odpowiem w ten wieczór, ukrywając swe zawstydzenie
Tak, powiedz mi, a co z tobą?
Odpowiedzmy razem, nie używając słów

Kieliszek szampana, pocałunki
Najlepsza kolacja
Połączmy ten moment na zawsze
Tak, chcę ci tylko powiedzieć...

Słodkie urodziny z Tobą
kiedy gwiazdy topią się na niebie
Uh, gwiezdny, wieczny blask
Słodkie urodziny
Jeśli ty się śmiejesz, śmieję się i ja
Uh, moja miłości, wznieśmy toast
Serce jest tęczą, uczuciem siedmiu kolorów
Miejmy słodkie sny

Na całym świecie chcę uwieść moją Lady
Ponieważ chcę Ciebie
Utońmy w tej głębokiej, słodkiej pułapce

Jak te słodkie urodziny
Gorące i zdecydowanie poddane
Uh, wschód słońca, uniosła się kurtyna wieczności
Słodkie urodziny
Zaczęliśmy od Ciebie
Uh, prawdziwa miłość, potwierdźmy to

Razem, słodkie urodziny
kiedy dmucha wiosenny wiatr
Uh, niespodzianka, wieczny pocałunek
Słodkie urodziny
Ty i ja staniemy się jednym
Uh, moja miłości, którą kocham
Tęcza na niebie, siedmiokolorowa przyszłość
Słodkie i wyjątkowe urodziny z Tobą

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz