Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

niedziela, 26 maja 2013

//Straciłem swoje serce// (田口淳之介)Taguchi Junnosuke- FLASH


Na życzenie mojej bratanicy <3 wstawiam tłumaczenie Junna.Ona teraz ma fioła na punkcie tej piosenki  no więc pomyślałam, że wstawię je sobie tutaj, a nóż może komuś się przyda. Ogólnie, to mi też się ona podoba, zresztą wszystko, co chciałam, to napisałam o niej w notce poniżej, gdzie cały wpis jest poświęcony nowego singlowi KAT-TUNa ^^.





Jak zobaczyłam tekst, to pomyślałam sobie, że nijak to się ma do teledysku. Bo słowa są o miłości i w niektórych miejscach naprawdę bardzo ładnie ujęte, jak np:"Jesteś moją wyjątkową gwiazdą", "Jesteś moją królową serc". Nie spodziewałam się, że Taguchi to taki romantyk, aczkolwiek nie widzę go w balladach. Mimo wszystko piosenka, tekst i klip tworzą serio fajną całość (klip wstawiony notka poniżej). Choć utwór bardziej jest taki dance, pop, czy jak to tam nazwać, to słowa te w żaden sposób się nie gryzą w całości. I muszę to napisać, ale w końcu widzę, że w takim mega popowym kawałku, tekst ma jakiś sens, a nie to, co reszta, gdzie słowa to czysty bełkot i... kto wie, co jeszcze.... XD


Taguchi Juunosukie- Flash 

I lost my heart 
Straciłem swoje serce
Omoi dasu Moto ni modoranai ano hi wo
Nie jesteśmy w stanie powrócić do tamtych dni, ale pamiętam je
Getting through the days Nanimo dekizu ni Motometeru no wa
Żyję z dnia na dzień, niezdolny by zrobić cokolwiek. To, czego potrzebuję jest...
Still warm 
Wciąż ciepłe
Me ga atta toki 
Moment, w którym nasze spojrzenia się spotkały
And right then Senkou ga
I iskra, która chwilę później
Mune wo hashitte tsukinuketa
Rozbłysła w moim sercu

Oh, it's new
Och, to jest nowe
Is it true?
Czy jest prawdziwe?
Furete mitai yo
Chcę spróbować Cię dotknąć
Kagayaku Oh, baby Te wo totte Fly to the sky
Błyszczysz skarbie, chwyć moją dłoń i polećmy do nieba

Kimi to ireba Mae wo mukeru
Mogę iść naprzód, jeśli jesteś tutaj ze mną
You are my special star 
Jesteś moją wyjątkową gwiazdą
Tsuyoku hold on 
Trzymaj się mocno
Don't ever let go
Nie pozwól kiedykolwiek odejść
Because Eh, eh… every day Na, na… night & day
Ponieważ eh, eh każdego dnia na, na noc i dzień
Oh, oh… Owaranai Ah, ah… I think of you
Och, och zawsze ach, ach myślę o tobie


Like a card
Jak karty
Kakehiki no koi nante
Przeliczana jest miłość
It isn't just for me
To nie jest tylko dla mnie
Kimi to hohaba awase 
Idąc w jednym tempie
Let's walk together, baby
Chodźmy razem, kochanie

If you go away, will you forget me?
Jeśli odejdziesz, zapomnisz o mnie? 
Tell me straight
Powiedz mi to wprost 
Maybe I'll feel it
Może to poczuję
Right to my heart
Wprost do mojego serca
Sonzai subete
Przez całe moje ciało
Tonight
Dziś w nocy

Kata wo daite Motto chikaku ni
Otaczam ręką Twoje ramiona, trzymam cię blisko
Osorenai sa Futari dake no new world
Nie ma czego się bać, to jest nowy świat tylko dla nas dwojga

If we're together, I can move ahead
Mogę iść naprzód, jeśli jesteś tutaj ze mną
You are my queen of hearts 
Jesteś moją królową serc
Tsuyoku hold on 
Trzymaj się mocno
Don't ever let go
Nie pozwól kiedykolwiek odejść
Because Eh, eh… every day Na, na… night & day
Ponieważ eh, eh każdego dnia na, na nocy i dnia
Oh, oh… Owaranai Ah, ah… I think of you
Och, och zawsze ach, ach myślę o tobie

Itami mo wakachi aou 
Chcę podzielić się bólem
Fuan wo kanjitemo 
Nawet jeśli się martwisz
Trust me
Zaufaj mi
Wadakamari nagashitekou 
Pozbywając się wątpliwości
Forever more 
Na zawsze
I want you to stay here
Chcę, byś tu została


Kimi to ireba Mae wo mukeru
Mogę iść naprzód, jeśli jesteś tutaj ze mną
You are my special star 
Jesteś moją wyjątkową gwiazdą
Tsuyoku hold on 
Trzymaj się mocno
Don't ever let go
Nie pozwól kiedykolwiek odejść
Because Eh, eh… every day Na, na… night & day
Ponieważ eh, eh każdego dnia na, na noc i dzień
Oh, oh… Owaranai Ah, ah… I think of you
Och, och zawsze ach, ach myślę o tobie

1 /skomentuj:

Kawachi Kaoru pisze...

Oj dzięki Kaoru *.* Masz rację teraz mam fioła na punkcie tej piosenki, no ale nic na to nie poradzę skoro jest taka fajna. :D A wiesz że czasami lubię takich posłuchać^^. Teledysk może nie jest oryginalny, no ale w końcu Junno woli takie klimaty, mi się bardzo podoba, a tekst szybko wpada w ucho, podobnie jak nuta.
Psiku^^

Prześlij komentarz