Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

czwartek, 29 listopada 2012

//Błysk przecina siwe niebo, a ja czekam na tęczę// (香る) Kaoru- Musisz tylko w to uwierzyć.


Miałam już nie wstawiać notki, bo zaczął mi się ciąć tak komputer, że miałam ochotę go rozszarpać gołymi rękami, a potem wyrzucić na złom. W najgorszym wypadku bałam się, że będę musiała włączyć go od nowa, a wszystko to, co miałam zapisane na blogu przepadnie, jak woda w kamień. Jednak odczekałam chwilę i się uspokoił, no więc notka jest.
Dzisiaj byłam ustalić egzamin na prawo jazdy. Ustaliłam na 8 grudnia o godz. 10:15. Uff, mam lekkiego stresa, jak to ja, zawsze się stresuję przed każdym większym egzaminem, więc. Mam nadzieję, że teorię zdam od razu, bo człowiek w nerwach potrafi zrobić naprawdę bardzo głupie błędy. Nie liczę, że zdam za pierwszym razem jazdy, no ale... wierzyć zawsze można, że a może jednak? No cóż, jakiś cień nadziei u mnie płonie i kurczowo się mnie trzyma, jednak jak to będzie, to się zobaczy. Mam jeszcze 3 h do wyjeżdżenia, więc wezmę te godziny w piątek, na dzień przed egzaminem. Poćwiczę sobie moje ukochane rondka, no i parkowanie równoległe. Jutro natomiast jedziemy z klasą do teatru na "Ferdydurke", a ja jej nie przeczytałam, więc się przyda na sprawdzian z lektury XD.


No a dzisiaj notka z moją piosenką, którą chciałam wstawić już jakiś czas, ale nigdy nie było kiedy ją dodać, bo były ciekawsze rzeczy, niż mój tekst piosenki. W sumie, gdy otworzyłam folder z nią i ją przeczytałam, to jakoś zrobiło mi się lżej. Potrzebowałam takiego kopa, że tak powiem motywacji... do wszystkiego ;).



Piosenkę pisałam we wakacje, no więc jakby nie spojrzeć, to jest dość stara. Pochodzi z mojego albumu, zatytułowanym "Ku słońcu", z którym męczyłam się od marca aż do czerwca. Więc nazwa w sumie pasuje do albumu, bo to tak pisane było pomiędzy wiosną a latem, więc... XD

„Musisz tylko w to uwierzyć”.

Każdy z nas ma wady
Nikt nie jest idealny

Nawet świat ma skazy
Możemy jedynie śnić
Nieosiągalne marzenia
dotykać, jak obłoki na niebie.

Szara rzeczywistość, jak
zimne krople deszczu
przygniata i miażdży.
A ludzka wyobraźnia bywa kolorowa
Dlaczego więc jej nie urzeczywistnić?

Błysk przecina siwe niebo
A ja czekam na tęczę
Niemożliwe staje się możliwym
Musisz tylko w to uwierzyć
Nie trzeba być silnym,
by coś zmienić
Przyciągnij więc sny do ziemi.
Musisz tylko w to uwierzyć.

Każdy z nas ma plany
Nikt nie jest bez uczuć
Nawet noc bez snu
może być udręką
Niedostępne marzenia
łapiesz, jak obłoki na niebie.

Czarna chmura, jak
codzienność przynosi ból
odpędź ją dmuchnięciem, bo
ludzka wyobraźnia bywa kolorowa
Dlaczego więc jej nie urzeczywistnisz?

Błysk przecina siwe niebo
A ja czekam na tęczę
Niemożliwe staje się możliwym
W ręce trzymasz klucz do marzeń
Nie trzeba być silnym,
aby go użyć
Ściągnij więc sny na ziemię
Musisz tylko w to uwierzyć.


"Musisz w to uwierzyć" to piosenka, jak już widać po samym tekście optymistyczna i ukazująca, że warto walczyć o własne marzenia, pomimo że są one tak odległe od rzeczywistości, jak chmury od ziemi. W sumie to chyba był mój taki pierwszy tekst, gdzie postanowiłam umieścić motyw snów i marzeń, bo jakoś we wakacje spodobał mi się bardzo ten typ, no więc postanowiłam napisać właśnie o tym w piosence.
Chciałam w niej pokazać, że nikt przecież nie jest idealny, że każdy człowiek różni się od drugiego, każdy ma  wady, inny ma znowu większe za to zalety i.t.p. Ale tak naprawdę nas wszystkich w tym szarym i monotonnym świecie łączy jedno, czyli nasze marzenia, które są na pozór nieosiągalne dla nas, bo... No właśnie, ponieważ sami tak mówimy. Czasami próżność nas potrafi tak przerosnąć, że potrafimy tylko chodzić i marudzić, że jaki to los jest zły, i takie tam. Wolimy uciec do własnego świata i w nim snuć, wymarzając nasze upragnione sny, które nie mają miejsca w realności. Jednak skoro nasze codzienne życie jest takie smutne i pozbawione barw, to dlaczego go nie ubarwić marzeniami i snami? Chyba lepsza jest pogoń za celami, niż takie bezczynne siedzenie i gapienie się w jeden punkt, zastanawiając się, dlaczego nie mogę tego osiągnąć. Przecież nie trzeba być supermenem, albo kimś tego typu, aby móc spełniać własne marzenia, prawda? Wystarczy choć troszeczkę się wysilić, a może jednak uda się uchwycić za rąbek tego, o czym tak nieustannie marzymy? Bo skoro po burzy nastaje słońce, to dlaczego w naszym życiu nie może wydarzyć się choć coś dobrego? Coś takiego właśnie, jak tęcza na niebie, która pojawia się po burzy.  Wystarczy na początek tylko uwierzyć w to, że się uda. Przecież wiara czyni cuda, no więc... trzeba no właśnie wierzyć. A więc, gdy uwierzymy, to w pewnym sensie mamy klucz do wrót naszego lepszego świata. Aby nie upuścić tego klucza i nie zgubić, trzeba po prostu stanąć do walki o to, trochę się wysilić. Bo dopiero, gdy się nie uda, to wtedy będziemy mogli narzekać na los i na nasze życie... 
No to chyba tyle, o co mi chodziło w tym tekście. Mam nadzieję, że się podoba ;).

Thousand Foot Krutch - Fly On The Wall


A o to piosenka przy której tworzyłam "Musisz tylko w to uwierzyć". Wtedy przesłuchiwałam nowej płyty TFK no i jakoś strasznie spodobało mi się "Fly on teh wall", która natknęła mnie do napisania tego tekstu. Mój tekst wyszedł chyba taki optymistyczny dzięki tej melodii w utworze. No i ten refren, gdzie wokalista śpiewa tak, że ja w nich słyszę mój refren XD. Polecam piosenkę do przesłuchania, bo jest świetna ;).

4 /skomentuj:

Anonimowy pisze...

Hehee...jak widzę nie tylko mój komputer się buntuję. :|
"Musisz w to uwierzyć"- piosenka bardzo pozytywna, i podoba się mi! ;)
Ostatnio jak zauważyłam odsunęłaś się od pisania tekstów pełnych cierpienia, smutku...takich "strasznych"...Lecz zamieniłaś je na utwory pełne pozytywizmu, chęci działania czy marzeń. Twoje zapiski jak zawsze mnie zaskakują, zresztą uwielbiam czytać "coś" co jest napisane przez cb czy to opowiadanie, piosenkę. Podoba mi się twój styl pisania i łatwość z jaką przychodzi ci to zapisać, jednocześnie sprawiają one że nie możemy się od nich oderwać i wciągają bardzo jak np. twoje opowiadania. Nom więc masz talent, i rozwijaj go jak tylko możesz, bo Ja ci mogę tylko pozazdrościć :D

Thousand Foot Krutch - Fly On The Wall - przecież wiadomo że jest zarąbista! :D

Psikuu^^

Kaoru pisze...

Oj taaam, przesadzasz. Pisać każdy może, jeśli chce, a wcale zaś tak idealnie nie piszę, jakbym chciała. W sumie ja ciotka twoja, więc myślę, że byś potrafiła coś napisać XD. Zaczynałam pisać opowiadania, gdy byłam o rok młodsza od ciebie, więc... Gdybyś zaczęła teraz coś tworzyć własnego, chociażby tak dla siebie, nie pokazując temu nikomu, to z zbiegiem czasu byś też coś pisała swojego i mogła publikować ;)).
Haha, gdybyś ujrzała moje pierwsze w życiu pisane opowiadanie, to byś padła, serioo XD ten blog gdzieś na onecie chyba istnieje o ile go nie usnęli XD.

Kokoro-chan pisze...

Wykorzystując okazję, że liczę żelbet, a mam go już serdecznie dość, to stwierdziłam że napisze Ci komentarz :P
1) "Miałam już nie wstawiać notki, bo zaczął mi się ciąć tak komputer, że miałam ochotę go rozszarpać gołymi rękami, a potem wyrzucić na złom." Tak tak xD Komputery też mają swoje humory xD Mój też takie miewa- i przez ten czas już zdążyłam do tego przywyknąć xD
2) " Jutro natomiast jedziemy z klasą do teatru na "Ferdydurke", a ja jej nie przeczytałam, więc się przyda na sprawdzian z lektury XD." Pamiętna lektura xD Albo raczej analiza jej fragmentów na polskim. I jeszcze uroczy fragment jak Syfon gwałcił przez ucho Miętusa xD
3) Ładne zdjęcie xD
4) Thousand Foot Krutch - Fly On The Wall, ciekawa piosenka i też mi się spodobała xD Chyba poszperam i poszukam ich więcej piosenek xD
5) A teraz wracam do magicznego świata żelbetowego...

alex589 pisze...

No i w końcu coś optymistycznego ^^ akurat dzisiaj potrzebowałam takiego tekstu, więc jesteś moją bohaterką xD wiesz mam nadzieję, że jak dopadnie Cię chwila zwątpienia (a mam nadzieję, że nie, bo będzie kopas w dupas xD) to przypomnisz sobie ten tekst i stukniesz się w głowę myśląc, że nie warto zamulać tylko iść do przodu nie rezygnując z marzeń :D

Prześlij komentarz