Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

sobota, 8 grudnia 2012

//'Nie jesteś sam', usłyszałem wtedy od Ciebie// (亀梨和也) Kamenashi Kazuya- (愛しているから)Aishiteiru kara


Buuu.... ;| Załamałam się i to dosłownie <płacze>. Ja i tak nie nastawiałam się na to, że zdam za pierwszym razem egzamin praktyczny na prawo jazdy, no ale żeby na łuku oblać to totalna porażka jest. Ale coś czułam, że łuk mi nie pójdzie, bo wczoraj na jazdach wjechałam, aż ze trzy razy w ten cholerny pachołek, a na poprzednich jazdach tak dobrze mi szło. Byłam tak zestresowana, że siostry się bały, że wyzionę im tam ducha zaraz. Egzamin teoretyczny dobrze mi poszedł, bo miałam zero błędów, co w ogóle mnie zaskoczyło na maxa. Wczoraj, gdy jeszcze rozwiązywałam testy, to owszem, zdarzało mi się, że miałam 0,1,2 błędy, ale i czasami po 5, czy nawet i 8 XD. Nie no, smutno mi było, że oblałam ten cholerny łuk, tak bardzo, że jak wyszłam z samochodu, to płakałam. No cóż, zdarza się... ale, żeby łuk oblać? Porażka totalna ;|.

Ostatnio bawiłam się bannerkami, zrobiłam ze dwa, ale postanowiłam umieścić ten, co jest teraz. Bo po pierwsze: świąteczny, a po drugie: według mnie wyszedł lepiej od poprzedniego. Na fb ukazała mi się nowa sesja Kame, no więc widząc go z tym płatkiem, czy z gwiazdką (Cokolwiek tam trzyma w łapkach) to od razu pomyślałam, że wstawię na bannerek. No i jest ;).

 Chciałam dzisiaj pisać o czymś innym... Tak do końca sama nie wiedziałam, o czym dokładnie, no ale nie spodziewałam się, że to będzie notka z piosenką Kame. Tak w ogóle, to jestem zła na niego. A dlatego, że miałam z nim przypinkę na egzaminie i mi szczęścia nie przyniósł, bu ;|. Na następny egzamin, co innego wezmę na szczęście, skoro Kame mi go dziś nie przyniósł. 

Kamenashi Kazuya- Aishiteiru kara

Moja ulubiona solówka Kame, zaraz po Zutto <3. Uwielbiam jego głos, który jest wprost idealnie stworzony do tego typów piosenek. Kocham słuchać ballady w jego wykonaniu, a ta szczególnie zajęła moje serce. Tutaj, w tym występie trochę się różni od oryginalnej wersji, no i dobrze. Zdecydowanie jakoś przypadła mi bardziej ta wersja na żywo. Szczególnie ten wstęp grany na gitarze przez Kame. Ehm, szkoda, że tak rzadko gra na gitarze. Z chęcią posłuchałabym więcej jego brzękania gitarowego ^-^. A pod koniec tego występu, chyba się nawet wzruszył. Mi tak to wyglądało przynajmniej, więc... Ale ja mu się nie dziwię, bo śpiewał naprawdę z ogromnymi przeżyciami, że za pierwszym razem, gdy ujrzałam ten występ, miałam ciarki na ciele.
Tekst piosenki mi się bardzo spodobał, zwłaszcza pierwsze słowa:"Gdybym na przykład dzisiejszej nocy cię stracił, to nie zapomniałbym o tobie, ponieważ cię kocham" i "Przypomniałam sobie dzień spędzony z tobą. "Nie jesteś sam", powiedziałaś mi wtedy". Tłumacząc słowa piosenki polubiłam ją jeszcze bardziej. I dopiero wtedy się dowiedziałam, że po części piosenka była pisana przez Kame. Troszkę byłam zaskoczona, bo gdzieś czytałam wypowiedź Kame, że on pisać piosenek nie umie, a napisał jedynie Kizune i tam jeszcze jedną (której sobie teraz nie przypomnę ;|)... W każdym bądź razie, zapraszam do zapoznania się z teksem, bo jest naprawdę bardzo śliczny i do obejrzenia występu również ;).

3 /skomentuj:

alex589 pisze...

Ooo moja ukochana piosenka Kame <3 ostatnio katuję ją od świtu do nocy haha nie zapomnę jak robiłam do tego korektę, pamiętasz nasze nerwy? hahaha btw rażą mnie te jego okulary, może kaca miał i chciał schować oczy haha żartuję :D ogólnie super występ, ładnie tu zaśpiewał, da się wyczuć jego emocje, a to jest ważne w występach na żywo :) spójrz na 3:19 fajnie tak bezgłośnie kończy zdanie haha :P
A co do egzaminu to nie przejmuj się, najwyżej będziemy miały rower haha

Kokoro-chan pisze...

:P
1) " Ja i tak nie nastawiałam się na to, że zdam za pierwszym razem egzamin praktyczny na prawo jazdy, no ale żeby na łuku oblać to totalna porażka jest."- Też oblałam na łuku xP Teraz się z tego śmieje, więc podejrzewam ze ty też będziesz się śmiać :)
2) Banerek- ładny :) Tylko Kame lekko nie wyraźni- chyba rutinoscorbinu nie zażył przed tą sesją :P
3) Zdjęcie Kame- też ładne xD Podejrzewam że taką długość włosów to u niego uwielbiasz i kochasz :P
4) " A dlatego, że miałam z nim przypinkę na egzaminie i mi szczęścia nie przyniósł, bu ;|." Ja wiem czemu Ci szczęścia nie przyniósł xD Bo ta przypinka jest przecież ode mnie, a ja oblałam na pierwszym egzaminie na łuku xD Zabierz go ze sobą na ewentualny 3 termin- bo ja wtedy zdałam i pewnie wtedy Ci szczęście przyniesie :)
5) "Moja ulubiona solówka Kame, zaraz po Zutto <3." Się nie zdziwiłam xD Choć livu do Zutto jeszcze nie widziałam, ale podejrzewam że jest świetny :)
6) "Troszkę byłam zaskoczona, bo gdzieś czytałam wypowiedź Kame, że on pisać piosenek nie umie, a napisał jedynie Kizune i tam jeszcze jedną (której sobie teraz nie przypomnę ;|)..." Chodzi o Special Hapiness xD
7) No i wkradła się literówka xD Nawet dość zabawna xD
8) Koniec xD

Love pisze...

Nie przejmuj się, że nie udało Ci się przejechać łuku. Najważniejsze, że zdałaś już teorię, więc chociaż to masz z głowy. Jeśli chcesz, żebym Cię pocieszyła, to ja na pierwszym egzaminie też nie wyjechałam z placu, bo na górce mi zgasł ;/
Pozdrawiam ;)

http://pocalunek-lowcy.blogspot.com/

Prześlij komentarz