Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

wtorek, 5 listopada 2013

//Ciąg umysłu, ciąg miłości- łańcuch, który narodził się tu// KAT-TUN- CHAIN

Konnichiwa ^ - ^. Uff, co za paskudna pogoda za oknem, Wam też tak nic a nic kompletnie się nie chce jak mi? ;| Mimo wszystko dzisiaj zmusiłam mój umysł do myślenia i poczułam się japońskiego. Wczoraj za bardzo się leniłam, bo w zasadzie nic pożytecznego nie robiłam, ani nie piałam rozdziału, ani nic kompletnie, nawet dramy nie chciało mi się oglądać... No więc, dzisiaj powiedziałam sobie "dość" i nie ma, że boli, przysiadłam do japońskiego. I bardzo się cieszę, bo doszłam do wniosku (tak, mądre ze mnie dziecko, że nie powiem XD) że gdybym tak codziennie po trochu zaczęła ograć japoński, to naprawdę byłoby idealnie, tylko teraz, weź tu człowieku wygrał ze swoim lenistwem, ehh. Ale nic, mam nadzieję, że jutro też zmuszę mój mózg do myślenia, nieważne, jaka by miała być za oknem pogoda XDD.

A tak z innej beczki, dzisiaj urodziny ma (a raczej miał, na czas japoński) Koki <33. Co prawda złożyłam mu już życzenia na tt. Jestem teraz tylko ciekawa, czy chociaż je odczytał w tym swoim spamie wiadomości od fanów (bo taka jedna fanka to potrafiła go męczyć pytaniami, że aż współczułam mu XD). No więc mnie tak natknęło po nauce jap, że może przetłumaczyłabym coś sobie z KT i wstawiła na bloga, skoro dzisiaj taki jest dzień ;p. Tak, tak, wiem Koki, że tego nie przeczytasz, ale jeszcze raz wszystkiego najlepszego i nagraj coś niebawem, coś mocnego i z rapem najlepiej !!  


mp3:

Koncertowa piosenka chłopaków, która niestety nie została wydana na żadnym albumie, a szkoda... Jak dla mnie powinna być na albumie Chain XD. Taka ciepła i wesoła, ze nie sposób jej nie kochać po prostu <3 I nie wstawili jej nigdzie, no <foch>. Szczerze, jakoś nie przypominam sobie, aby akurat śpiewali CHAIN na wersji DVD. Pamiętałabym to, więc wychodzi na to, że to nagranie pochodzi zupełnie z innego dnia, niż kiedy nagrywali koncert w Tokio Dome. Kojarzę, że po obejrzeniu CHAIN, jakiś czas później, w sieci natknęłam się na urywek z tego utworku i mega mi się spodobała ta piosenka, więc sądziłam, że to jakaś zapowiedź na ich singla, a tutaj proszę- utwór na potrzeby koncertu, jak potem się okazało. I moje wielkie WTF, bo przecież tego nie było na koncercie ^ - ^. Najbardziej podoba mi się już prawie sama końcówka, jak śpiewają:" I trust you/You trust me/ tomo ni arukou/Chain of mind chain of love koko de umareta chain". To tak cholernie potrafi zakorzenić się w pamięci, że teraz słuchając CHAIN, znowu nucę pod nosem ten wers, noo ! XD Z jednej strony fajnie, że to tylko niestudyjna wersja, bo przy końcu można usłyszeć chłopaków, jak dziękują no i okrzyk Kame:" We are...!" Noo, wiadomo KAT-TUN <33.

Tłumaczenie:

KAT-TUN- CHAIN

Sha la la la tsunaida
Sia la la la to
Sha la la kono te to te

Sia la la połączone dłonie
utau yo  itsumademo kimi no tame ni

Będziemy zawsze śpiewać dla ciebie

Ni zero ichi ni yuki maichiru koro
W 2012, kiedy padał śnieg
arata ni umareta CHAIN kanjita
poczuliśmy nowo narodzony łańcuch 
kangaete nayande tetsuya de tsukutta

Refleksje i zaniepokojenia, stworzyliśmy to pozostając całą noc
ninen buri no egao miru tame ni

By po dwóch latach móc zobaczyć twój uśmiech

minna ga terashidashita keshiki wa itsumo fushigi de

Sceneria, która przez was wszystkich iluminuje jest zawsze dziwna
sono ai ni tsutsumareta shunkan wa

I ten moment, kiedy jesteśmy otuleni przez tę miłość
orera ni yuuki wo kureru zutto

To daje nam odwagę, zawsze

Sha la la la la tsunaida
Sia la la la la to
Sha la la la la kono te to te

Sia la la la la połączone dłonie 
hanasanai kokoro kara omou

Nigdy nie pozwolimy ich wypuścić
arigatou ja tarinai omoi ga afureteru kara

Myślimy, że wyrażone uczucia z głębi serca"dziękuję" nie wystarczą 
utau yo itsumademo kimi no tame ni

Dlatego będziemy śpiewać dla ciebie

zenbu iitakute zenbu ienakute

Chcieliśmy powiedzieć więcej, ale nie mogliśmy wszystkiego powiedzieć,
nagakunaru MC mo okorarete

Dlatego taśma stała się dłuższa, a my zostaliśmy przez to skarceni 
sore wa tanjun ni warai ga hoshikute

To z tej prostej przyczyny, że chcieliśmy więcej twoich uśmiechów 
karamawari shite mata okorarete

Więc ciągnęliśmy to dalej i jeszcze raz zostaliśmy skarceni 

todoketai kimochi na no ni

Nawet, jeżeli chcieliśmy przekazać uczucia 
gyaku ni moratta nukumori

Przeciwnie otrzymaliśmy ciepło 
ima dake janai kono saki mo

Nie tylko teraz, ale i również w przyszłości
omoi no wa wo hirogete yukou

Niech w dalszym ciągu uczynnie powiększajmy uczucia 
zutto

Zawsze
issho ni

Razem

Sha la la la la minna de
Sia la la la la wszyscy razem
Sha la la la la hitotsu no TEAM
Sia la la la la jesteśmy jednym zespołem 
sou kimi mo taisetsuna nakama

Tak,  również jesteś naszym cennym towarzyszem 
issho ni sugoshita toki mada mada tsuzuiteiru kara

Czas, który wspólnie spędziliśmy, będzie trwać bez końca
arukou te wo nigiriatta mama de

Chodźmy do przodu razem ze splecionymi wspólnie dłoniami 

I trust you 

Ufam ci
You trust me tomo ni arukou

Zaufaj mi, chodźmy razem
Chain of mind chain of love koko de umareta CHAIN

Ciąg umysłu, ciąg miłości- łańcuch, który narodził się tu
I trust you 

Ufam ci 
You trust me 
 tomo ni arukou

Zaufaj mi, chodźmy razem

Chain of mind chain of love koko de umareta CHAIN

Ciąg umysłu, ciąg miłości- łańcuch, który narodził się tu

I trust you You trust me

Ufam ci, zaufaj mi 
towa ni tsunagaru CHAIN

Łańcuch, który połączył nas za zawsze

Kocham ich normalnie za takie teksty <33. O ile się nie mylę, to jest to już ich trzecia taka piosenka, w sensie, że słowa bezpośrednio kierowane są do fanów. Tekst idealnie oddaje się do ich ostatniego koncertu: "CHAIN", który miałam przyjemność obejrzeć. Najbardziej przy tłumaczeniu rozśmieszyła mnie druga zwrotka. To takie typowe dla nich <3 Zawsze potrafią się rozgadać i koncerty przez to przeciągają się (dla nie tym lepiej), ale nie spodziewałam się, że za to dostał im się "ochrzan" XDD. Sama nie wiem, co tutaj mogłabym jeszcze dodać, prócz tego, że słowa są takie ciepłe, że aż serce się rozpuszcza ;p. Gdybym miała wybrać jakiś ulubiony wers z tej piosenki, to wybaczcie mi, ale nie umiałabym, bo w całości mi się podoba. Skoro mają zawsze chłopaki dla nas śpiewać, to niech śpiewają, oby jak najdłużej, bo ja po postu ich kocham i ich muzykę, więc... niech ten Łańcuch trwa dłuugo, dłuuugo i żeby nigdy nie przerwał się.


0 /skomentuj:

Prześlij komentarz