Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

niedziela, 30 listopada 2014

//Biorąc głęboki wdech, wzywam twoje imię// Ieiri Leo (家入レオ) - Silly

Hej. Dziś będzie krótko, bo w sumie to nie wiem, co mogłabym napisać na wstępie. Przepraszać po raz n-ty z rzędu za swoją nieobecność nie będę, bo to nie ma najmniejszego sensu. Stwierdziłam, że będę tutaj pisać, jak mnie natchnie, jak znajdzie się coś ciekawego, co mogłabym tu wrzucić. Bo pisanie na siłę, by choć jedna notka w miesiącu była, to też dla mnie nie ma sensu. Mimo wszystko, będę chciała się starać tak, by choćby ten jeden wpis w miesiącu się jednak pojawił. Ale co z tego wyjdzie, to zobaczymy xD

Dziś wstawiam najnowszą piosenkę Leo "Silly", która strasznie mi się spodobała. Mam nadzieję, że komuś, kto tutaj sobie zajrzy, to również utworek się spodoba. W ogóle Leo ma niesamowity głos, który potrafi niejednego człowieka oczarować, więc tym bardziej zachęcam do przesłuchania "Silly" ;)).


 mp3: 

Nawet nie sądziłam, że Leo coś wydała. Piosenkę "Silly" dopiero było mi dane usłyszeć w dramie: "N no tame ni" i to jeszcze skapałam się jakoś w 3 odcinku, że głos właśnie należy do niej, choć wydawał mi się bardzo znajomy ;p. Piosenka jest według mnie prześliczna. Taki wolny utworek, w tle idzie usłyszeć gitarę akustyczną (chyba pomęczę moją gitarę i spróbuję nauczyć się choć do połowy "Silly"). Muszę przyznać, że miałam dużą przerwę, jeżeli chodzi o śledzenie kariery Leo, a teraz, słuchając "Silly" wyczuwam dość spore zmiany w jej głosie. Dziewczyna robi postępy, rozwija się, co bardzo mi się podoba ;p. Lubię głos Leo, jest taki ciepły, delikatny, ale kiedy trzeba, jest również i mocny. Pokochałam w zasadzie tę piosenkę już od pierwszych nut, kiedy usłyszałam ją tylko w dramie. Leo tutaj śpiewa tak jakoś, hmm... tęsknie? W każdym bądź razie, podoba mi się, jak tu zaśpiewała.



Tłumaczenie:


Ieiri Leo (家入レオ) - Silly

Zbyt wiele miłości jest krępującą rzeczą
Dziś także bez zmian, deszcz wciąż pada
Biorąc głęboki wdech, wzywam twoje imię
Deszczowy dzień, och deszczowy dzień
Jestem połknięta przez skrzypiącą falę


Och, to jest tak niemądre
Żyję dziś, bo chcę upewnić się, że poszukuję czegoś
Och, to jest tak niemądre
Jeżeli mogę cię oszukiwać, rzeczywistość nie jest konieczna
Żal, że nie można od tego uciec
Och, to jest tak niemądre

Ślady łez, do których mam pretensje jestem nieustępliwa i ukrywam je
Bez zauważania na to, pokrywając nasze ciała w nocy
Sprawdzam znaczenie istnienia obok mnie
Nawet w czasie, kiedy powtarzamy lekki sen
Deszczowy dzień, och deszczowy dzień
Nie jestem jeszcze dorosłą osobą


Och, to jest tak niemądre
Żyję dziś, szukając ocalenia, chcąc być spełniona
Och, to jest tak niemądre
Jeśli mogę, to chcę tylko objąć tę miłość
Nawet jeśli nie mogę uciec przed tym bólem

Och, to jest tak niemądre


Jutro jest bez znaczenia, nie ma niczego
Udając, nie widzę, nie rozumiem
Uciekam, to niemądre
Drżąc, powinnam stracić swą niewinność
Chcę tylko to zniekształcone uczucie, chcę ciebie


Och, to jest tak niemądre
Żyję dziś, bo chcę upewnić się, że poszukuję czegoś
Och, to jest tak niemądre
Jeżeli mogę cię oszukiwać, rzeczywistość nie jest konieczna
Żal, że nie można od tego uciec
Rany, nawet teraz są mi bliskie
Och, to jest tak niemądre




0 /skomentuj:

Prześlij komentarz