Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

niedziela, 11 stycznia 2015

//Opowiedziane przez ciebie bajki, były idealnym echem szczęścia// Tsukiko Amano (天野月) - Ningyou

Cześć, dawno mnie tu już nie było. Nie będę się usprawiedliwiać ani nic z tych rzeczy. Jeżeli mam być już całkiem szczerza, to po prostu już nie czuję tego, co kiedyś. Chęci do blogowania są u mnie coraz mniejsze i nie mam zielonego pojęcia, co dalej będzie z tym miejscem. Z pewnością blog wciąż będzie sobie istniał, ale nie jestem pewna, czy coś się tu jeszcze pojawi. Możliwe, że od czasu do czasu coś tu rzucę, bo wciąż trafiam na dość fajne piosenki, które wpadają mi w ucho, więc z chęcią się z nimi podzielę. Jedynie nie jestem pewna, jak często te notki będę dodawać, bo z pewnością nieregularnie, ale to czas pokaże.

Dziś poczułam dziwną chęć dodania notki, także wygrzebałam z mojego folderu z tłumaczeniami tę o to piosenkę. Tsukiko Amano zawsze zachwycała mnie swoim mocnym wokalem. Mam nadzieję, że i komuś głos tej pani również przypadnie do gustu, jak i sama piosenka, bo jak dla mnie, to jednym słowem, jest ona czadowa xD



 Tsukiko Amano (天野月) - Ningyou

Czy to, co widziałeś było moim pięknem?
jako obiekt do organizaowani
a wystaw na twojej półce
Założyłam maskę z odpowiednim uśmiechem
I po prostu odetchnęłam cicho 
Ponieważ tak bardzo tęskniłam za widokiem za oknem
oddaliłam się od swojej drogi
Gdybyś mnie nie znał
chciałam powiedzieć ci


Uśmiechnij się
Uśmiechnij się
Chcę, byś uśmiechnął się
Idę przez życie niezdarnie
Nie mogę uczynić dla ciebie właściwych rzeczy, prawda?
Ponieważ nie jestem wstanie ich odnaleźć


Opowiedziane przez ciebie bajki
Były idealnym echem szczęścia
Kiedy dostałam kostium, pozwoliłam go zbrudzić
Po prostu byłam cicho i zakryłam to


Nawet jeśli przeciąłeś sznurki, by sterować moim ciałem
Tak bardzo, że nie jestem wstanie się ruszyć
Jeśli nie trzymałeś mnie w ramionach
Chciałam zmusić cię
 

Uśmiechnij się
Uśmiechnij się
Chcę byś się uśmiechnął
Nawet dziwna odpowiedź jest wyrażona przeze mnie
Prawda, dobre słowa są tutaj
Ale nie jestem wstanie już ich wypowiedzieć


Założę moje buty i będę tańczyć
Aż do chwili, gdy nie pozwolisz mi ich zdjąć
Co ja odrzuciłam, to zatrzymało,
nigdy nie posiadałam tego od początku


 Uśmiechnij się 
Uśmiechnij się
Chcę, byś uśmiechnął się
Idę przez życie niezdarnie
Nie mogę uczynić dla ciebie właściwych rzeczy, prawda?
Ponieważ nie jestem wstanie ich odnaleźć


Uśmiechnij się
Uśmiechnij się
Chcę, byś uśmiechnął się
Idę przez życie niezdarnie
Nie mogę uczynić dla ciebie właściwych rzeczy, prawda?
Ponieważ nie jestem wstanie ich odnaleźć


0 /skomentuj:

Prześlij komentarz