Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

środa, 14 stycznia 2015

//Hej, to w porządku, jeśli masz odwagę, by iść dalej// AZU - For you

Jednak wróciłam tu szybciej, niż się spodziewałam xD. Być może dlatego, że zbliżają się egzaminy, a jak wiadomo, człowiek wtedy robi wszystko byle tylko się nie uczyć. Z tego co mi wiadomo, to głównie studenci wtedy zaczynają sprzątać, no cóż, ja piszę notkę. Dobre i chociaż to ;p. Już dość pomarudziłam sobie na twitterze, więc tutaj nie będę ;p. Napiszę tylko tyle, że od poniedziałku siedzę na prawem cywilnym i już dzisiaj miałam go serdecznie dość ;/ Tego jest tak strasznie dużo (71 stron), że aż na sam widok pliku odechciewa się samej nauki, a gdzie dopiero nowa o jakichkolwiek zagadnięciach z tego działu. No nic, dziś prawie niczego nie tknęłam, za to jutro muszę ostro się przyłożyć, bo egzamin już w tę sobotę. Trzymajcie kciuki ;p.

Na dziś wygrzebałam z dysku piosenkę "For you" AZU. Jakoś zawsze miałam sentyment do tej piosenki, choć do końca nie wiem, co jest tego powodem. W zasadzie głos AZU zawsze działał na mnie jakoś kojąco(?), jest on przede wszystkim taki ciepły i taki delikatny, aż miło się słucha tej pani. Mam nadzieję, że i komuś ta artystka przypadnie do gustu i być może za jakiś czas znów któryś z utworów AZU się tu pojawi ;)).


AZU- For you

To, co tu pozostało, to odpowiedzi na pytanie

Dlaczego nawet teraz wybierasz tę ścieżkę?
Hej, to w porządku, jeśli masz odwagę, by iść dalej
To normalne niczym tęcza po deszczu
Rozciągnięta na asfalcie

Samotny wiatr wieje
Uczucie, które zrozumiałam
Mimo że odpowiedzi nie można znaleźć wszędzie
Zadzwoń do mnie, możemy zrozumieć siebie nawzajem
Z tobą miłość jest zawsze odwzajemniona

Dla ciebie
Bo przecież pewnego dnia
Na pewno będziesz latał po niebie
Bez względu na to, ile razy się potkniesz
Dla ciebie
Liczy się tylko jedna rzecz
Posiadać marzenie
Tylko nie zamykaj swojego serca

Nawet, kiedy zostałeś ranny, stłumiłeś łzy i wytrzymałeś to
Ponieważ zawsze byłam najbliżej ciebie i mogłam to obserwować
Chociaż nic nie mówiłeś, rozumiałam
Jak mocno zawsze się starałeś

Samotny, jeżeli kiedyś się zgubisz
Próbuj ponownie, możesz to robić niezliczoną ilość razy
Jestem tutaj, przy tobie
Uwierz mi, nie bój się wierzyć w siebie
I w innych

Dla ciebie
Bo przecież pewnego dnia
Na pewno będziesz latał po niebie
Bez względu na to, ile razy się potkniesz
Dla ciebie
Liczy sie tylko jedna rzecz
Posiadać marzenie
Tylko nie zamykaj swojego serca

Dzięki odwadze uzyskałeś pochwały
Dla skarbów, jakich nie miał nikt
To mówi, byś teraz rozłożył obie ręce i pofrunął

Dla ciebie
Bo przecież pewnego dnia
Na pewno będziesz latał po niebie
Bez względu na to, ile razy się potkniesz
Dla ciebie
Liczy się tylko jedna rzecz
Posiadać marzenie
Tylko nie zamykaj swojego serca




0 /skomentuj:

Prześlij komentarz