Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

środa, 22 sierpnia 2012

Zapowiedź nowego singla KAT-TUN-Fumetsu no Scrum.

Konbanwa ! ;).
Sama się dziwię, że piszę dzisiaj notkę, no ale chęć napisania jej jest tak duża, no więc o to się ona pojawiła.
Co prawda jestem potwornie zmęczona, że praktycznie padam tutaj na twarz. Byłam dzisiaj w Krakowie z siostrami, bo jedna musiała odebrać jakieś zaświadczenie z uczelni. Przedtem jeszcze mieliśmy załatwić lekarza, bo na uczelnię jest potrzebny papierek, że moja siostra może studiować na tym wydziale (cóż, takie wymogi tam mają), ale jak się okazało, lekarz przyjmował dopiero od 17, więc... Szczerze mówiąc, nic nie załatwiliśmy, prócz materiałów do firmy siostry ;p. 
Trochę wściekła jestem, że siostra wyciągnęła mnie do Krakowa, bo nie dość, że obudziła mnie przed ósmą, co dla mnie teraz to wielka masakra wstać o tej porze, to jeszcze dochodzi do tego, że mam trudności ze snem. Ostatnio strasznie męczę się, aby zasnąć. Nie wiem, chyba znowu bezsenność mnie dopadła swoimi wielkimi szponami i nie chce wypuścić. Jak zasnę, to mam tak lekki sen, jakbym miała wrażenie, że w ogóle nie śpię, tylko leżę z zamkniętymi oczami. Coś potwornego, naprawdę. Chyba będę musiała znaleźć sobie jakieś porządne fizyczne zajęcie podczas dnia, aby się zmęczyć i spać jak niemowlę ^-^.





Już od jakiegoś czasu w necie krąży nowa tytułowa piosenka KAT-TUNa na singla "Fumetsu no Scrum".
Dla mnie ta piosenka jest świetna <3. Odkąd ją usłyszałam po raz pierwszy, ciągle teraz za mną chodzi i nie daje spokoju moim myślą. W dodatku tak szybko potrafi zapaść w pamięć, że podczas snu mam wrażenie, że ją słyszę.
W sumie, moje pierwsze wrażenie na jej temat nie było zbyt dobre. Pomyślałam, że nie ma w niej czegoś nadzwyczajnego, nie daje kopa, szału nie ma, ani nic... Jednak pod koniec przesłuchiwania jakoś spodobała mi się i wyłączałam ją drugi raz, gdzie już mnie oczarowała. Teraz KT robi typowy pop... Żałuję, że odsunęli się od tych bardziej rockowych klimatów, ale nie narzekam, bo pop w ich wykonaniu wręcz uwielbiam. I tak szczerze, to jedyna popowa grupa, którą słucham, więc w moim sercu zajmują szczególne miejsce, gdyż ta piątka zwariowanych chłopaków potrafi poprawić mi nieźle zły humor i sprawiają, że czasami płaczę, ale ze śmiechu (zwłaszcza, jak oglądam z nimi koncerty <3). 

A tutaj link dla chętnych, aby sobie mogli posłuchać ;).

 


Dzisiaj będąc u siostry w firmie skorzystałam sobie z jej laptopa i weszłam z nudów na fb, a tam patrzę, dwie zapowiedzi ich nowego singla, jak i teledysku.  No więc obejrzałam obie+ do tego jeszcze były zdjęcia, które zresztą jako pierwsze oglądnęłam... no i... są świetne <3. Co prawda, zapowiedzi nie są zaś jakieś długie, co żałuję, trwają niecałe 50 sekund, ale to nic. Coś w każdym bądź razie idzie ujrzeć.
Linki są na youtube, jakby co, a o to one:



Nie będę tutaj komentować jeszcze niczego, to zostawię sobie, jak ujrzę już w całości nowy klip chłopaków. Ale na koniec dodam, że Kame cudnie tutaj wyszedł <3 w końcu dłuższe włosy i nie skręcone, ale to już tak na marginesie... No i Koki ! W końcu nie ma na głowie mopa... no i jeszcze Junno, który się farbną... xD

A teraz... zdjęcia :

 Kame <3







Maru:


Koki:



 Ueda:


Taguchi:



10 /skomentuj:

Anonimowy pisze...

No właśnie, doczekaliśmy się nowego singla KAT-TUNa, mi także ta piosenka przypadła do gustu <3...
A co do ich wyglądu zewnętrznego to jestem miło zaskoczona, fryzurką Kame nareszcie proste jak i dłuższe włoski. Natomiast Junno mnie zaskoczył i to bardzo swoim nowym wyglądem. No a reszta wygląda fajnie, zwłaszcza Maru <3...
Psikuu ^-^

Anonimowy pisze...

Ejj, weź tak nie narzekaj, nie było aż tak bardzo tragicznie dziś ;P
Co do tego singla, to on mnie jakoś szczególnie nie powala, mimo, że już wiele razy tą piosenkę odsłuchiwałam. ;P Urywki klipu widziałam, chłopcy tańczyli czyli jest dobrze, jakaś fabuła chyba też się tam pojawia. xD Ogólnie to tak: Kame nareszcie dobrze wygląda, bo ostatnio jego wygląd mnie dołował, Taguchi omg! what the fuck ?! To zostawię bez komentarza. Koki... noo koki to wymiata zawsze w każdym teledysku :D Ue w sumie też zawsze świetnie wygląda <3, a Maru... hmm.. utrzymują jeden i ten sam wygląd i to jest dobre xD
Na całość klipu czekam z niecierpliwością :D ;))

KaoriK pisze...

Hej :) Weszłam na Twojego bloga chyba pierwszy raz, ale już widzę, że zabawię tu na dłużej. Dzięki Ci wielkie za tę informację, ostatnio odeszłam trochę od KAT-TUN, a ruszyłam ku Nico Nico Doudze.
Kiedy dokładnie mają wydać ten singiel? Nie wiesz może? :)
Jeśli chodzi o wygląd chłopaków... Kame i Ueda po dużym plusie, Taguchi - why? XD U Kokiego coś bardziej podobał mi się ten mop, jak to ujęłaś xd Nakamaru wiecznie taki sam i w sumie to mi się podoba :)
Teledysk: panowie tańczą, a Junnowi się chyba dostały jakieś akrobacje, więc tu kolejny plus :)
No i najważniejsze : Tanaka's rap! xD

Kaoru pisze...

Singiel chłopaków ma wyjść dokładnie 12 września, więc troszeczkę czasu jeszcze zostało, ale mam nadzieję, że szybko to zleci ;).

Kokoro-chan pisze...

1) Mój laptop już jest posłuszny i w końcu mogę napisać Ci komentarz oraz w normalnych warunkach dokończyć "projekt X":D
2) Nie ma Cie na gg- to zapytam najpierw tu- masz może gdzieś w lepszej jakości to pierwsze zdjęcie? Bo przydało by mi się ;]
3) Sama piosenka- wolałam aby była bardziej z klimacie To the limit lub Lock On, ale nie jest tak źle. Teraz nawet jak ją słucham, to mi się zaczyna podobać ;P
4) Teledysk... Hm... Na jego temat wypowiem się jak zobaczę go całego. Ale w pierwszym wrażeniu- już lubię ten wygląd Uedy ;P A choreografia przypomina mi trochę NEWS xP
5) Zdjęcia- fajne xP Nie wiem czemu, ale te kręgle to mi pasują do tej piosenki xD
6) Widzę, że nie dałaś w poście okładek:P Więc pozwolę sobie dać linki:P
http://images.plurk.com/f696ded1c13916e … 667448.jpg
http://images.plurk.com/728b8cea12700bc … 99e27e.jpg
http://images.plurk.com/3998779f0483fef … 4fd712.jpg
7) Postaraj się coś stworzyć do opowiadania, bo jako autorka jego graficznej części jestem ciekawa co tam dalej będzie się dziać xD
8) No to wracam do kończenia "X":D

Kokoro-chan pisze...

Jeszcze raz linki, bo tam złe dałam xD
http://images.plurk.com/f696ded1c13916eaba4786d973667448.jpg
http://images.plurk.com/728b8cea12700bc95018ee6aba99e27e.jpg
http://images.plurk.com/3998779f0483fefaa8c76a82874fd712.jpg

Kaoru pisze...

Okładki widziałam już ;p ale nie dodałam ich, bo czekałam, aż będzie juz cały singiel i planowałam je umieścić w właśnie wtedy ;).

Everyle pisze...

Jako, że ja jestem do tyłu strasznie z Katunowymi newsami, to dopiero przy twoim poście mam możliwość pierwszy raz usłyszeć ich piosenkę. I podoba mi się. Ma w sobie coś chwytliwego.

No to ja czekam na cały teledysk, bo zapowiedź wygląda interesująco;) Pewnie i tak zapomnę o dacie premiery, więc pewnie zobaczę to dopiero u ciebie.

Everyle pisze...

A i zapomniałam wspomnieć, że teraz będzie mnie można jedynie dopaść na everyle-art.blogspot.com ;) Robię sobie przerwę od blogowania o Azji;)

Love pisze...

Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga ;)
Będzie to dla odmiany ff Teen Wolf

http://ksiezyca-blask.blogspot.com/

Prześlij komentarz