Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

czwartek, 30 sierpnia 2012

(亀梨和也) Kamenashi Kazuya & (スガ シカオ) Suga Shikao- (愛について) Ai ni tsuite oraz Real face.

No i właśnie ostatni tydzień wakacji nie ubłagalnie zmierza ku końcowi, z tego zbytnio nie jestem zadowolona, no ale cóż... Było trzeba pójść do liceum, a nie do technikum, bo bym miała jeszcze ten miesiąc wakacji, ale mówi się trudno i będzie trzeba przeżyć jakoś w maturalnej klasie.Taa... właśnie, jakoś.
W sumie jest jeden plus końca wakacji, bo dziś wraca Alex, więc może zmotywuje mnie, bym wzięła się za opowiadanie, bo ostatnio ciężko mi idzie pisanie, jak nigdy wcześniej.
Kilka dni temu byłam w wesołym miasteczku ze znajomymi i było naprawdę bardzo fajnie. Poczuć się jak małe dziecko to dobra rzecz. Taki beztroski dzień jest w sumie bardzo dobry praktycznie na zakończenie wakacji ;p. Jeżeli pogoda będzie sprzyjać, to jeszcze w sobotę robimy ognisko, tak więc, mam nadzieję, że ostatnie dni wolnego będą słoneczne i przede wszystkim ciepłe ;].
Skoro tak tutaj trochę się zaczęłam żalić, to pożalę się jeszcze na mój komputer, a bardziej na aegisuba, który odmówił mi współpracy, eh :|. Nie mogę w nim odtworzyć jednocześnie video i dźwięku, bo zaczyna mi tak ciąć, że masakra, w dodatku cały komputer też. Chyba będę musiała znaleźć inny sobie program do robienia napisów, bo głupio mi tak korzystać siostry z komputera, jeżeli chodzi o czasówki. Nie powiem, są czasochłonne, więc... wiadomo. Ale póki co, nie ma nic przeciwko. Ciekawe, jak długo xD.




Ostatnio Kokoro-chan podesłała mi linki do bardzo fajnych występów mojego ulubionego japońskiego artysty, czyli wiadomo, że chodzi tutaj o Kame *-* i nadeszła mnie taka chęć, aby z nimi się tutaj podzielić. Tak szczerze, nie wiem, kiedy wstawię nowy rozdział opowiadania (bo to raczej chyba tylko zależy od Alex, jak mnie zmotywuje). No i wiem, że miałam robić osobną notkę o D'espairsRay, ale... jeżeli chodzi o Kamenashiego, to wrzucam wszystko inne i na pierwszym planie pojawia się on. A jeszcze doszedł niedawno nowy 'materiał' na notkę, śliczna piosenka, nie japońska ale tym razem chińska, więc... Jak widać, jest o czym pisać ;p.

Kamenashi Kazuya & Suga Shikao- Ani ni tsuite


Z miejsca zakochałam się w tej jakże przepięknej w balladzie <3. Mogłabym jej słuchać i słuchać godzinami i nie miałabym dość. Pomimo że to nie jest należąca piosenka do KAT-TUNa, ani nie jest solówką Kame, to i tak uważam, że Kame cudnie ją zaśpiewał. O rany, jak ja kocham jego głos. On wręcz ma stworzony głos do tego typu utworów i ja z chęcią bym słuchała jego takich właśnie solówek, co nie znaczy, że nie lubię go w szybszych utworach. Wystarczy posłuchać, jak zaśpiewał sam początek. Ja aż się rozpływam, gdy słyszę jego tą piękną barwę głosu. Przyznam się szczerze, że oryginału nie słuchałam i raczej nie zamierzam. Starczy mi, że usłyszałam tą piosenkę w wykonaniu Kamenashiego, bo jak dla mnie Suga Shikao zaś nie śpiewa jakoś specjalnie fajnie, aby mnie oczarował swoim wokalem. Jednak dla ciekawości, może sobie posłucham całą tą piosenkę w jego wykonaniu xD.


Tutaj niestety występ musiałam załadować na MF, bo jak wstawiłam na youtube, to od razu mi zablokowali :|. Cóż... prawa autorskie i tyle. Dobrze, że na mediafire nie kasują plików, bo bym chyba wtedy naprawdę się załamała.
W tym występie także występuje Kame i Suga, ale dla odmiany teraz śpiewają piosenkę KAT-TUNa, w dodatku ich debiutancką, bo 'Real face', którą wręcz uwielbiam.
Woo... nie znałam wcześniej tej wersji, a powiem, że mi się bardzo podoba, bo jakby nie patrzeć, praktycznie jest zaśpiewana przez Kame. Trochę brakowało mi na początku i na końcu wstawek rapu Kokiego, ale ogółem wersja mi przypadła do gustu. Kame świetnie ją zaśpiewał, zwłaszcza końcówkę <3. kto przesłucha, to będzie wiedział, o co mi chodzi ;p.


8 /skomentuj:

Anonimowy pisze...

Taa... no niestety wakacje się kończą a my nic na to nie możemy poradzić;/
Obydwie piosenki w wykonaniu Kame są rewelacyjne a zwłaszcza "Real face" ^^. I faktycznie dobrze to ujęłaś Kame ma fantastyczny głos do takich typów piosenek jak właśnie:"Ai ni tsuite". Co prawda nie jestem fanką Kame ale muszę przyznać że głos ma znakomity. ;)
Czekam także na kolejny rozdział Opowiadania, mam nadzieję że wkrótce się pojawi ;D

Love pisze...

Wakacje się kończą, niestety, to co dobre szybko mija. I znowu przyjdzie nam czekać 10 miesięcy, aby mieć 2 laby. Takie życie.
Piosenka była fajna, choć to nie mój klimat.
I niech Cię Alex motywuje, abyś dodała nowy rozdział ;)

Fajnie, że Cię zaciekawiłam ;)

http://ksiezyca-blask.blogspot.com/
http://pocalunek-lowcy.blogspot.com/

Kokoro-chan pisze...

1) Hej:P
2) Obiecany komentarze pisać czas zacząć:P
3) "No i właśnie ostatni tydzień wakacji nie ubłagalnie zmierza ku końcowi, z tego zbytnio nie jestem zadowolona, no ale cóż.." Eh:P Narzekasz:P Gdyby nie szkoła, nie miało by się tyle wspomnień- przyznaj sama. Zresztą ja i tak wole chodzić do szkoły- za długie wakacyjnie wolne mi trochę szkodzi, mimo że mam urodziny po koniec lipca.
4) "W sumie jest jeden plus końca wakacji, bo dziś wraca Alex, więc może zmotywuje mnie, bym wzięła się za opowiadanie, bo ostatnio ciężko mi idzie pisanie, jak nigdy wcześniej." Jak to co? Czyżby moje motywowanie Cię i "Projekt X" nie wystarczają jako zachęta do pisania dalej? xP
5) "Kilka dni temu byłam w wesołym miasteczku ze znajomymi i było naprawdę bardzo fajnie." Trza było powiedzieć, że jedziesz xP Bo w końcu Chorzów jest nie daleko od mojego miasta ;P
6) "Poczuć się jak małe dziecko to dobra rzecz." Odezwał się w Tobie syndrom Piotrusia Pana:P
7) "Ostatnio Kokoro-chan podesłała mi linki do bardzo fajnych występów mojego ulubionego japońskiego artysty, czyli wiadomo, że chodzi tutaj o Kame *-*[...]" Spoko:P Jak się znowu zabawie w internetowego Indiana Jones I znajdę jakieś ciekawe to Ci podeśle :P
8) "Kamenashi Kazuya & Suga Shikao- Ani ni tsuite" Tą piosenkę już dokładnie zanalizowałyśmy na gg, a tytuł nawet przetłumaczyłyśmy xP
9) "Trochę brakowało mi na początku i na końcu wstawek rapu Kokiego, ale ogółem wersja mi przypadła do gustu." Wiem, dlaczego Ci brakuje tego fragmentu:P Założę, się że bardzo chciałaś usłyszeć rapującego Kame xP
10) "Kame świetnie ją zaśpiewał, zwłaszcza końcówkę <3." Taaaaak:P Końcówka jest mega ;) Polecam przesłuchać, choćby ze względu na nią ;]
11) Ładne zdjęcia Kame ;P

Pisak pisze...

A gdzie jakiś nowy tekst? :P

alex589 pisze...

Hmmm nie no padam i kwiczę xD Kame przeszedł samego siebie w tej piosence ^^ już wiem dlaczego tak bardzo Ci się podoba xD siostrzyczko tylko jedna mała prośba - nie rozpłyń się tak do końca słuchając tego, bo z kim ja będę rozmawiać? ;p wiesz ja już przygotowałam wiadro i mopa żeby Cię pozmywać, ale wolę tego nie używać xD
"Tutaj niestety występ musiałam załadować na MF, bo jak wstawiłam na youtube, to od razu mi zablokowali :|. Cóż... prawa autorskie i tyle"
Hahah Ciebie też dopadli? xD sama widzisz przez co przechodziłam jak wstawiłam teledysk Yamapiego na YT i po jakimś czasie zaglądam, a tam klops - usunięte. Czekaj czekaj, bo jeszcze trochę, a do plików się nam dobiorą. Już sobie wyobrażam jak wpada nam do domu grupa antyterrorystyczna, przystawia nam spluwę do czoła i mówi "wiemy, że przechowujesz nielegalnie nagrania z występów japońskich gwiazd muzyki, oddaj je nam dobrowolnie albo odbierzemy Ci je siłą" hahaha chyba bym wtedy umarła ze śmiechu :p ale dobra tam dosyć klepania o głupotach xD
A co do opowiadania moja droga siostro to po poniedziałkowym dniu sądu ostatecznego w końcu je przeczytam ^^ a wtedy nie myśl sobie, że będziesz się opierdzielać i zwlekać z pisaniem kolejnych rozdziałów. Już ja nie dam Ci spokoju, więc tak taaak już się bój ;p
P.S. Mam przystojnego szwagra ^^ xD

Kaoru pisze...

Jak to gdzie? XD a dwie notki niżej, to co jest, Pisak? ^-^

Everyle pisze...

Oh, "Ai ni tsuite" jest wprost prześliczne! Strasznie mi się podoba wykonanie Kame! Z tym się zgodzę, że on ma wprost stworzony głos do takich nastrojowych ballad. Muszę sobie obowiązkowo poszukać tę piosenkę w formacie mp3, żeby sobie zgrać telefon. Akurat będę miała co słuchać, jak będę jeździć autobusem do szkoły.
Eh, no właśnie szkoła. Nie chce mi się tam wracać, ale cóż poradzić. Chcę tylko mieć nadzieję, że ten rok szkolny szybko zleci.
A jeśli chodzi o filmiki na youtube, to ktoś mi kiedyś polecił, by nie wpisywać w tytuł ani w tagi konkretnego odnośnika [ tutaj przykładowo Kamenashiego], tylko cokolwiek innego, nawet zwykłe "fdfsd". Wtedy wyszukiwarka na youtube tego nie wyłapuje i filmik dłużej się utrzymuje na portalu. Nie wiem czy to działa, bo nigdy nie próbowałamxD Nie wiem jak teraz, ale kiedyś była też taka opcja, że filmik można jedynie udostępniać wybranym- wtedy wyszukiwarka również go nie wyłapuje.

Ah, właśnie. Postanowiłam jednak powrócić do pisania o Azji [ ta wiem, że dopiero co zawiesiłam blogaxD]. Tyle, że teraz na adresie skosnoocy.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie^^

Pisak pisze...

Dwie notki niżej to już dawno przeczytałem, na gg mi go kiedyś wysłałaś :PP. A ja chcę nowy :)

Prześlij komentarz