Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

czwartek, 24 stycznia 2013

Zapowiedź nowego singla KAT-TUN-EXPOSE

Taaak, to znowu ja ;p. Musiałam tutaj przywędrować, no po prostu musiałam. Gomene ne, że tak często ostatnio piszę, ale mam tyle tematów na notki, że chcę to jakoś szybciej podgonić, póki mam czas, a poza tym, notek się gromadzi i gromadzi. 

 Wiecie? Nie ma nic szalonego, niż dostać wiadomość na GG w tele około pierwszej w nocy od Kokoro, że pojawiła się pierwsza zapowiedź singla KT i wyskoczyć z łóżka, jak poparzona i gnać do komputera, by ją obejrzeć. Jakby nie dało się poczekać do rana, no ale to trzeba być mną, no ale okey. Nie zasnęłabym z tej ciekawości, jak słowo daję. W każdym bądź razie, cieszę się, że pomysł z napisaniem notki nie nawiedził mnie nocą...


No to wypadałoby od początku może zacząć, ale chwilka... muszę się ogarnąć jakoś, by to miało ręce i nogi...

Singiel ma wyjść 6.02.20013r (ale to chyba każdy już wie) i wyjdzie w trzech wersjach (co też wiadomo):



REGULAR EDITION
<CD>
1. Expose
2. 遙か東の空へ
3. Expose (Original Karaoke)
4. 遙か東の空へ (Original Karaoke)







LIMITED EDITION 1
<CD>
1. Expose
2. Steps to Love
3. Brand New Day

<DVD>
1. Expose (Video Clip)
2. Special Clip 



 
LIMITED EDITION 2
<CD>
1. Expose
2. Connect & Go
3. Snowflake (Vocal: Nakamaru Yuichi)

<DVD>
1. Connect & Go (Video Clip)
 2. Snowflake (Video Clip

 



Jak dla mnie okładki wyszły dość dobre. Tło i kolory zostały fajnie dobrane i dobrze to ze sobą współgra. Trochę powiało mi nutką tajemniczości, więc tym bardziej byłam ciekawa, w jakich klimatach będzie tytułowe EXPOSE, bo widząc po okładach miałam cichą nadzieję, że coś mocniejszego przygotują dla nas chłopaki.

Szczerze mówiąc, spodziewałam się zupełnie innego PV jeżeli chodzi o EXPOSE. Piosenkę słyszałam już jakiś czas temu, więc miałam inne wyobrażenie, co do klipu. No ale mówi się trudno. W sumie to ja sama nie wiem, co myśleć o tym PV. Jak dla mnie, za mało zostało pokazane, bym mogła cokolwiek mówić. Jest jakieś tło, wielki ptak na niebie, co za pierwszym razem wzięłam za jakąś budowlę z drewna, która wybucha. Chłopaki sobie spadają w spowolnionym tempie... no i w zasadzie to tyle, co zechcieli nam pokazać. Jestem ciekawa, jak całość wygląda. Mam nadzieję, że dużo scen nie ma takich zwolnionych, i że nie spadają tak przez cały klip, bo byłaby to wielka porażka i nuda.

  [preview]KAT-TUN EXPOSE/ CONNECT&GO

Natomiast CONNECT&GO to już w ogóle. Praktycznie nic nie pokazali, wielka mi to zapowiedź. Widać tylko, jak chłopaki sobie tańczą na ciemnym tle i no byłoby na tyle. Jeżeli będą tańczyć cały klip na tym tle, to chyba zawału dostanę, no ale trzeba mieć nadzieję, że tak nie będzie.  OMG <ściana> Jestem załamana i to dosłownie. Jak ujrzałam Kame w drugim klipie, to myślałam, że się rozsypię, albo wyjdę z siebie i stanę obok, dosłownie. Jeju, co on  najlepszego zrobił z tymi włosami? *załamuje się*. Ubolewałam w nocy nad jego włosami i teraz też będę, bo to jest chyba jakiś żart -_-'. Dobrze, że nie wiem, kto jest jego stylistą, bo bym rozszarpała na strzępy. Kurczę, ja nie wiem, zaspał sobie na kręcenie tego PV, że nie mieli za bardzo czasu, co zrobić z jego włosami? <ściana> <ściana>. Ale okey, to tylko klip, mam nadzieję, że szybko mu odrosną te włosy i już ich nie zetnie.... 


 Już dużo lepiej prezentuje się sceneria do reklamy, gdzie została wykorzystała piosenka "Connect&Go". Te schody i w ogóle... strasznie mi się podoba. Miałam nadzieję, że właśnie klip będzie podchodził coś pod ten typ, a tutaj kicha. Jest tylko czarne tło i taniec. Chociaż nie skreślam już z góry tego teledysku, bo tak szczerą prawdą, lubię każdy klip KT, więc myślę, że ten też polubię, ale tylko wtedy, gdy  w całości go obejrzę. 


[SOLIO CM] Brand New Day
 


A tutaj reklama, chyba z wakacji, czy jakoś tak z końca (O ile dobrze pamiętam). Tutaj można usłyszeć króciutki fragmencik "Brand new day" z singla. Bardzo spodobała mi się ta reklama <3. No i do tego piosenka, taka KAT-TUNowska. Byłam zawiedziona, że nie umieścili jej na poprzednim singu, ale teraz się cieszę, że w ogóle została umieszczona. No i też miałam jakaś tam nadzieję, że PV będzie do niej, a jednak się zawiodłam. No cóż, a szkoda... bo mogli zrobić taki wakacyjny klip nad rzeką, gdzie jest dużo zieleni i wodospad. Właśnie coś takiego, jak w tej reklamie. 



Tutaj świąteczna reklama KT z piosenką "Steps to love". Taka w klimatach świątecznych, trochę przypomina mi się ich piosenka "White x-mas". ;)

Tak patrząc po tych piosenkach, to uważam, że syngiel będzie dobry. Już nie mogę się doczekać, aż  przesłucham go w całości i obejrzę na spokojnie dwa PV. Jedynie, czego jeszcze nie słyszałam/widziałam, to klip Maru. W sumie też jestem ciekawa, co on tam wymyślił. Oby, że nie tańczył w tym teledysku... tańczący Koki na poprzednim singu w zupełności wystarczy. Typuję, że Maru raczej stworzy jakąś balladkę, albo coś podobnego do "Step by step".

Jeszcze tylko dwa tygodnie.... Poczekamy ! :D 



2 /skomentuj:

Kokoro-chan pisze...

1) " Nie ma nic szalonego, niż dostać wiadomość na GG w tele około pierwszej w nocy od Kokoro, że pojawiła się pierwsza zapowiedź singla KT i wyskoczyć z łóżka, jak poparzona i gnać do komputera, by ją obejrzeć." Nie ma za co xP Ja obejrzałam go godzinę przed tym jak do Ciebie napisałam xP Przez tą godzinę główkowałam czy pisać czy nie, bo nie wiedziałam czy już ją oglądałam czy nie xP Z resztą ja wtedy robiłam projekt i dla mnie ściągnięcie tej zapowiedzi była również szalona, bo przez to miałam opóźnienie jakieś 30 minut xPP
2) Okładki- fajne, choć mogli by się choć odrobinę uśmiechnąć, a nie być takim smutasami... I Nakamaru w rąbiastym swetrze- on chyba od nich się nie uwolni nigdy xPP A najbardziej do gustu przypadła mi limitka 2- dokładniej zdjęcie :P
3) Włosy Kame- to już omówiłyśmy na gg xP Ja się ciesze, że Ueda nic sobie z włosami nie zrobił xPP
4) "Steps to Love"- chyba najbardziej mi przypadła do gustu xP Patrzyłam na tłumaczenie ang- faktycznie ma coś z "White X'mas"
5) PV Nakamaru- też mnie to ciekawi. Nawet może tańczyć, ale jakiś fajny układ :D Nie wiem czemu ale chciałabym aby "Snowflake" było w stylu Lock On :D Ale zobaczymy co on tam wymyśli xP
6) Cudne zdjęcie Kame na końcu xPP

Love pisze...

Witam, z tej strony Love :) Dawno mnie nie było w świecie blogowym z powodu sesji, a następnie braku weny. Po dłuższej przerwie ciężko jest się zabrać za pisanie o postaci z serialu, kiedy poznaje się w rzeczywistości kogoś fajnego. Ale cóż, już mi powoli przechodzi to zauroczenie, bo przy bliższej znajomości okazał się frajerem liczącym tylko na jedno.
Ale dość o tym.
Chciałabym zaprosić na nową miniaturkę [+18], która pojawiła się na blogu
http://pocalunek-lowcy.blogspot.com/

Prześlij komentarz