Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

środa, 27 lutego 2013

[single] KAT-TUN-EXPOSE


Szczerze mówiąc, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ich nowym singlem. "Expose" od pierwszego przesłuchania podbił moje serce i  to już nie jest "A bo to jest KT, więc lubię wszystko, co wyjdzie od nich". Takim moim ulubionym singlem, gdzie lubię z niego wszystkie ich piosenki to:"White" i "Ultimate wheels" no i teraz tak mam z "Expose". Nigdy nie słuchałam popu, a tym bardziej nie miałam żadnej ulubionej grupy muzycznej z tego gatunku muzycznego, a tutaj proszę. Uwielbiam pop w wykonaniu KAT-TUN'a i dzięki nim nie uważam już, że ten gatunek jest, nie wiadomo jaki. Ale okey, chyba to nie czas na rozczulanie się, co KT zmienił w moim życiu...



EXPOSE, jak na tytułową piosenkę, to moim zdaniem jest bardzo dobra. Świetnie wpadająca w pamięć i ogólnie idealnie się prezentuje. Chłopacy pokazali, że jeżeli chcą to potrafią. I ta piosenka to najlepszy dowód na to. Słyszałam ją wcześniej, dużo wcześniej, nim ukazał się singiel. Na Kame zawsze można liczyć, bo postanowił więcej niż połowę piosenki zaprezentować w stacji radiowej, którą prowadzi. Po przesłuchaniu Expose po raz pierwszy czułam, że singiel będzie o wiele lepszy, od poprzednich.... I taki jest.

Connect & Go <33. uwieeeelbiam tą piosenkę. Jest po prostu świetna. Po raz pierwszy, gdy ją przesłuchiwałam, to strasznie żałowałam, że singiel nie ukazał się o te parę dni wcześniej, bo miałam studniówkę i uznałam, że ten utworek to po prostu cudeńko, jeżeli chodzi o tego typu imprezy. Idealnie przy tej piosence by się tańczyło i przede wszystkim, dobrze by się bawiło ;p. A tak ogólnie, to Connect & Go to chyba taka piosenka, która każdego oczaruje, tzn nie chodzi mi o to, żeby był wielki szał, czy coś, ale chodzi mi o to, że raczej każdy zwróciłby na nią uwagę, mimo że nie przepada za tego typu piosenkami. Np ja. Nie lubię takiej muzyki, ale Connect & Go ma w sobie to coś, co mnie oczarowało w niej. Może chodzi tutaj o melodyjność. O to, jak utwór został skonstruowany. Przede wszystkim te przejścia. Z początku słuchacz ma wrażenie, że ma do czynienia z wolnym utworkiem, ale jednak szybko to się zmienia i dochodzi ta dynamika, która aż porywa nogi do tańca. I to jest najfajniejsze w tym wszystkim. Piosenka jest ciekawa i to sprawia, że słuchacz nie nudzi się nią tak szybko. Ja do dzisiaj mam fioła na jej punkcie, i gdy załączam singla w telefonie na MP3, to przy Connect & Go zawsze pogłaśniam co najmniej o dwie kreski.

Haruka Higashi no Sora e, to raczej nie wyróżniająca się z tłumu utworów KT, to coś z rodzaju "przyjemne dla ucha" ale po chwili się nie pamięta w ogóle jak to brzmiało i jak szło ;p. Przynajmniej ja tak mam, że za każdym razem, gdy jej słucham, to sobie myślę "fajna, fajna..." a gdy się kończy, to nie pamiętam jej w ogóle... ani fragmenciku. 

STEPS TO LOVE, też bardzo fajna i przyjemna dla ucha. Kojarzy mi się bardziej ze świętami, bo akurat była wykorzystana do zimowej reklamy KT (w poprzedniej notce podawałam linka do niej). Wolny utworek, którego tłumaczenie nie znam (może kiedyś przetłumaczę, ot tak, dla siebie, by wiedzieć, o czym śpiewają). Tak poza tym, to nie mam żadnych zastrzeżeń do niej. Nie robi również jakiegoś wielkiego szału, czy coś. 

BRAND NEW DAY, to kolejna piosenka, która zwróciła mogą uwagę na ich singlu. Jest jak najbardziej KATTUNowska, że tak się wyrażę. Coś podobna do "WHITE" jeżeli chodzi o melodyjność i dynamiczność. Taka na poprawienie humoru, by nie myśleć o tym, co się stało złego, czy coś. Przynajmniej w moim odczuciu tak jest. Jak ją słyszę, to do razu na mojej buzi pojawia się uśmiech i mam ochotę po prostu tańczyć i śpiewać. Kojarzy mi się ona z latem, ze słońcem i ogóle ze wszystkim, co jest mega pozytywne. Bo w sumie ta piosenka również służyła do reklamy KT wakacyjnej z suzuki. No i Kame fajnie zaśpiewał praktycznie gdzieś pod koniec piosenki <3 mega mi się spodobał ten urywek...

 Snowflake, solówka Maru. Szczerze się przyznam, że jestem bardzo zaskoczona tym utworkiem. Nie spodziewałam się czegoś takiego po Maru. A tutaj proszę, cóż za miła niespodzianka. Z początku, gdy ją usłyszałam, a zwłaszcza ten początek, gdzie leci beatbox Maru, to zrobiłam wielkie oczy i "Co to, u diabła jest?", bo jak dla mnie, ten beatbox za długo się ciągnął i już się obawiałam, że cała piosenka taka będzie. Ale odetchnęłam z wielką ulgą, kiedy zaczęła się już piosenka, po beatboxie. Nie, żebym miała coś do beatboxa Maru, uwielbiam go wręcz <3 ale ten początek za pierwszym słuchaniem wydał mi się bynajmniej dziwy.

Jeżeli chodzi o klipy, to niestety mój komputer jest w naprawie, więc piszę notkę u siostry, a nie mam u niej teledysków chłopaków, by zgrać, więc podam linki do Showy z tłumaczeniami, do której jednej piosenki sama robiłam tłumaczenia:
 

[ShoWA] KAT-TUN-EXPOSE (PV) <-- na showa, z tł Kokoro-chan.

[MF] KAT-TUN-Connect & Go (PV)  <-- na mediafire z moim tłumaczeniem

Pewnie na youtube już nie ma klipów, bo usunęli, a jakby się jeszcze zachowały, to nie będę wgrywać, bo pewnie zaraz prawa autorskie i usuną;/. Więc klip Maru musicie sobie znaleźć. Ewentualnie postaram się wgrać klipy, jak już mój komputer wróci do mnie cały i zdrowy ;).


1 /skomentuj:

Kokoro-chan pisze...

No i nadrabiam zaległości ;]
1) "Szczerze mówiąc, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ich nowym singlem." Ja akurat tak jestem średnio zadowolona... Wole KAT-TUN w wersji rockowej niż popowej...
2) "Na Kame zawsze można liczyć, bo postanowił więcej niż połowę piosenki zaprezentować w stacji radiowej, którą prowadzi. " Bo Kame to Kame- on nigdy nie zawodzi w tej kwestii i też za to go fani kochają xPP
3) Connect & Go- tam podoba mi się teledysk, a piosenka? taka sobie jak dla mnie xPP Chociaż też mi się podoba ten wolniejszy wstęp ;)
4) Haruka Higashi no Sora e- może być xP Nie wiem czemu ale wykonaniem mi troche zmiksowanie NEWSu i GReeeeNu przypomnieli xPP
5) STEPS TO LOVE- ta piosenka skradła mi serce! Jest epicka :D Taka z lekkim motywem świątecznym xP Mam ją w planach na Showie i już się nie mogę doczekać aż zacznę ją w końcu tłumaczyć xPP
6) BRAND NEW DAY- tam mi się reklama do niej podoba :D Ten Ueda z motylkiem... Cudowny widok xP
7) Snowflake- Nakamaru jak dla mnie nie zawiódł :D Zarówno wykonaniem jak i tekstem :D Bo już mam tłumaczenie do niej, tylko czekam na softy aby przejść do dalszej edycji jego ;P I też z tej trójki PV które wyszły do tego singla, jego PV moim zdaniem wypadało najlepiej. Miał genialne efekty z nim i był w jego stylu :D

Prześlij komentarz