Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

piątek, 25 października 2013

//Wystarczy tylko twoja odwaga// Leo Ieiri (家入レオ)- Message.

Hej ;) Pamiętacie, jak ostatnio wspominałam o moim starym opowiadaniu, które wygrzebałam z przed dwóch lat? Własnie dzisiaj wzięłam się za jego poprawki. Skończyłam prolog i pierwszy rozdział. Niby to tylko niecałe 30 stron, ale jednak namęczyłam się przy nich i to dość ostro, a opowiadanie w całości liczy 82+ myślę nad jego kontynuacją, także czeka mnie sporo pracy przy "W czerwieni grzechu". Takie pytanie, czy jest tutaj może ktoś chętny, by je przeczytać? XD Bo jeżeli tak, to zastanawiam się, czy czasem je tutaj nie wrzucić, no ale jeżeli nie będzie chętnych, to raczej nici z pomysłu, także głosy jak najbardziej mile są widziane ;p.

A dzisiaj piosenka Leo <3. Już dawno miałam ją przetłumaczoną i wydałam "Message" jakiś temu czas na ShoWA, ale uznałam, że tutaj też mogę zamieścić tłumaczenie. Szkoda, by się miało marnować na dysku. W następnej notce postaram się, by był już rozdział opowiadania, ale nie wiem, jak to będzie, bo weekend czeka mnie szkoła -.-'.


mp3:

Jest to prawie najnowsza piosenka Leo, bo po "Message" wydała "Kimi ni todoke" (która też pewnie za jakiś czas się tutaj pojawi ^-^). "Message" osobiście mi się bardzo spodobała, jak w sumie wszystkie dotąd wydane piosenki Leo <3. Jest taka słoneczna i tryska pozytywną energią, że nie sposób jej nie lubić. Poza tym, ja bardzo lubię sam głos Leo, także tutaj słuchając jej, mam wrażenie, że Leiri śpiewając to, tylko uśmiechała się w studio XD. No i najbardziej słyszalna linijka w całej piosence to: "Kimi no yuuki sore dake de ii", która nie dawała mi spokoju przez jakiś czas i chodziła za mną no stop ;p.

PV:

A klip taki wiosenny i mega pozytywny<33 Zgaduję, że skoro singiel jest z maja, to Leo nagrywała go jakoś w kwietniu, bo patrząc na te jeszcze dość łyse drzewka i dopiero co zieleniącą się trawkę, to gdzieś koło tego miesiąca będzie. Nie wiem czemu, ale ja uwielbiam oglądać klipy Leo, choć za bardzo kreatywne to one nie są XD Jednak, jak dla mnie mają w sobie to coś, ale nie potrafię tego określić, co takiego. Ogólnie Leo ma strasznie nietypową urodę i  przypomina mi elfkę z jakiejś baśni XD. Niestety dziś teledysk w linku, bo chyba od godziny czekam, aby wgrało mi się na bloga, no ale jak widać, bezskutecznie >.<

Tłumaczenie:

Asu no tame ni aruki tsuzukeyou
Idę dalej w imię przyszłości
yume no mukou kimi ga iru kara
Bo jesteś tam, poza moimi marzeniami
namida o shitte tsuyoku nareta kara
Ponieważ poznałam łzy, stałam się silniejsza
kokoro no mama ima wa susumeru
Teraz idę do przodu z moim sercem
dare no mune ni mo aru hikari sasu hou e yukitai
Chcę zmierzać w stronę światła, które świeci w czyjeś piersi

kimi no tameiki I know...
Twoje westchnienia, wiem...
sabitsuita kako I know...
Przeszłość jest zardzewiała, wiem...

yogoreta machi no noizu o kakiwakete
Przepychamy się naszą drogą przez zanieczyszczony zgiełk miasta
chizu ni nai basho e to yukou
Udajmy się do miejsca, którego nie ma na mapie

asu no tame ni sagashi tsuzukeyou
Wciąż poszukuję w trosce o jutro
niji no mukou kimi ga iru kara
Bo jesteś tam, po drugiej stronie tęczy
mune no oku ni wa kesenai puraido
Wewnątrz mojego serca tkwi niezduszona duma
kokoro ni utsuru mirai o egakeba
Jeśli zwrócisz uwagę na przyszłość i wyobrazisz ją sobie w sercu
torimodoseru hazusa nando demo your dream
Raz za razem, będziesz w stanie podjąć z powrotem swoje marzenia

Don't let me down
Nie zawiedź mnie
Dont let me down
Nie zawiedź mnie
kimi no yuuki sore dake de ii
Wystarczy tylko twoja odwaga
Don't let me down
Nie zawiedź mnie
mitsumeteru yo soko ni aru subete o
Patrzę na ciebie, wszystko tam jest

sore ga ai da to shinjirareru nara
Jeśli uważasz, że jest to miłość,
kono kanashimi mo muda ja nai hazu
Wtedy nawet smutek będzie wartościowy

Asu no tame ni aruki tsuzukeyou
Idę dalej w imię przyszłości
yume no mukou kimi ga iru kara
Bo jesteś tam, poza moimi marzeniami
namida o shitte tsuyoku nareta kara
Ponieważ poznałam łzy, stałam się silniejsza
kokoro no mama ima wa susumeru
Teraz idę do przodu z moim sercem
dare no mune ni mo aru hikari sasu hou e yukitai
Chcę zmierzać w stronę światła, które świeci w czyjeś piersi

kimi no tameiki I know...
Twoje westchnienia, wiem...



0 /skomentuj:

Prześlij komentarz