Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

wtorek, 4 lutego 2014

[SINGLE] Da- iCE - Shout it out (2014.01.15)

Hej ;) Ostatnio mam problemy ze zasypianiem, strasznie wkurzające to jest, ehh -.-' Bo co z tego, że położę się o 23, jak dopiero zasypiam gdzieś po 1, czy po 2. Za to rano z chęcią bym sobie spała i w ogóle nie chce mi się wstawać z łóżka, no ale w końcu trzeba XD. Całego życia w łóżku spędzić się nie da, niestety.  A szkoda, co nie? ;p. Ostatnio znowu wzięłam do ręki książkę mojego ulubionego pisarza Jo Nesbo <3. Ja go wprost kocham za tą serię kryminalną z Harrym Holle. Teraz czytam "Karaluchy" i zaczynając książkę, to zaczęłam się śmiać, bo natknęłam się na Azjatów. Ja to nawet w norweskim kryminale ich spotkam. Co prawda nie Japończycy, a Tajowie, ale grunt, że Azjaci i cała akcja toczy się w Tajlandii, także książkę czytam jeszcze z większą przyjemnością, niż dotychczas dzieła Nesbo ;p. Coś czuję, że gdzieś za dwa dni sięgnę po "Człowieka nietoperza". XD

Kiedyś obiecałam notkę o takich panach, którzy zrobili na mnie ogromne wrażenie, także dzisiaj nareszcie o nich <3. Szczerze mówiąc, nie słucham boysbandów, poza KT rzecz jasna. Da - iCE jednak ma w sobie coś takiego, co przykuło moją uwagę, zupełnie jak to miałam w przypadku KT. Po przesłuchaniu jednego od nich utworku chciałam czegoś więcej usłyszeć, tak więc przesłuchałam sobie ich dyskografię (póki co, dość skromna jest, ale mam nadzieję, że z czasem się ładnie wzbogaci) ;)).


rar:

Shout it out w zasadzie to była moja pierwsza piosenka, jaką było mi dane usłyszeć od Da - iCE i z miejsca zakochałam się w chłopakach, mimo że widziałam tylko zaledwie krótką zapowiedź klipu na fb. Utworek praktycznie nie różni się niczym szczególnym od innych popowych piosenek. Jest szybki, dynamiczny, ale jest w nim coś takiego, co mnie w nim porwało. Głównie zwróciłam uwagę na wokale <3. Sota i Udai tworzą jednym słowem genialny duet. I to słychać, dość wyraźnie, że chłopaki są świetni. Polecam przesłuchać sobie "Shout it out", bo jak dla mnie utworek jest bardzo fajny, no i przede wszystkim inny, niż inne piosenki j-pop'u ;p.

What you say to już bardziej wolniejsza nutka, ale również utrzymana w popowym klimacie. Ja od razu poczułam sympatię do Da - iCE, także "What you say" mi się podoba, choć z pewnością znajdą się i tacy, którzy stwierdzą, że ten utworek nic w sobie takiego nie ma. Kto, co woli ;p.

PV:

 [PV]Da- iCE - Shout it out

Klip mi się podoba, choć sama nie wiem dlaczego. Chłopaki tylko sobie w nim tańczą i śpiewają, nic poza tym. Jednak teledysk jest taki... kolorowy, te światełka mi się podobają, no i ich uśmiechnięte buźki. Do tego trzeba dodać, że Da - iCE świetnie tańczą, no więc klip przyjemny dla oka, jak najbardziej ;p

LIVE:

[LIVE] Da- iCE - Shout it out

Pozwoliłam sobie jeszcze na wrzucenie występu na żywo. Skoro znalazłam w sieci, no to szkoda, by się marnował, prawda? ^^ Ogólnie to, co mi się nasuwa na myśl to tylko jedno: chłopaki trzymają poziom. W śpiewaniu na żywo jak i w tańczeniu. Może troszeczkę miejscami łamał się głos Socie, ale to nic dziwnego, weź tu człowieku tańcz a zarazem śpiewaj XD. Za to głos Udai jest bezbłędny, uwielbiam jego barwę głosu <3. Tylko jedna rzecz mnie drażni w tym zespole, a mianowicie, dwóch z nich śpiewa, a pozostali robią za tło taneczne. WTF? O__o Mam nadzieję, że niedługo usłyszę całą piątkę śpiewającą ;)).

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz