Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

środa, 12 marca 2014

//Zdaj sobie sprawę, że jestem tu, czekając na ciebie// Olivia Lufin - A litte pain

Czołem ;)). Myślałam nad zmianą bannerka, bo mamy nowy miesiąc, a ostatnio z nudów pobawiłam się programami i stworzyłam coś nowego. Ale jakoś nie mam serca, by jeszcze zdejmować Kokiego XD. Za każdym razem, kiedy wchodzę na bloga i widzę jego uśmiechniętą buźkę, to i ja od razu się uśmiecham. Także myślę, że Koki sobie jeszcze powiesi do połowy tego miesiąca, albo i nawet do samego końca. Jakoś polubiłam ten banner i choć moja chwilowa faza już minęła na Tanakę, tak uważam, że drugi miesiąc może sobie jeszcze powisieć. A co tam, Koki to Koki. Zawsze był moim number two w KT <33 XD

Jakiś czas temu, przez czysty przypadek natknęłam się na dość interesującą wokalistkę, także pomyślałam, że może podzieliłabym się nią tutaj ;). Z pewnością niektórym z Was jest ona dość znana, a jeżeli nie, no to mam nadzieję, że komuś twórczość tej pani przypadnie do gustu. Bo moim zdaniem, ma świetny głos ;)).


mp3:

Piosenka bardzo, a to bardzo mi się podoba <3. Szczerze mówiąc, już dawno nie słyszałam tak dobrej wokalistyki rockowej, przez co zaprzestałam poszukiwań czegoś nowego. A tutaj proszę, Olivia w zasadzie sama wpadła mi w ręce. Dziewczyna ma ładny i łagodny głos, do tego śliczną barwę. Kiedy po raz pierwszy przyszło mi ją usłyszeć wśród gitary elektrycznej, na myśl nasunęła mi się wokalista z Flyleaf. W sumie nie wiem, czy to dobry pomysł, aby obie je do siebie porównywać, ale jak dla mnie, mają w swoich głosach coś zbliżonego. "A little pain" jest śliczną, wolną piosenką rockowo- popową (chyba tak mogę to określić). Słuchając jej jakoś od razu przed oczami pojawił się magiczny obraz, taka kraina wprost z baśni. Z pewnością jest to duża zasługa głosu Olivi, który skrywa w sobie nutkę magii. Olivia pewnie niektórym jest znania, bo wykonuje piosenki do anime. Ja niestety nie oglądam anime, także dopiero Olivie odkryłam ;). Coś czuję, że to nie pierwsza i nie ostatnia piosenka Olivi na blogu XDD.

 [PV] Olivia Lufkin - A Little Pain

W Olivi podoba mi się to, że ma swój własny styl, co zresztą można zauważyć w teledysku. Przesłuchałam jedynie jej jeden album i widziałam zaledwie dwa teledyski, więc nie wiem, czy Olivia utrzymuje w dalszych PV ten sam styl, ale jeżeli tak jest, no to tym lepiej. PV do "A litte pain" utrzymane jest nieco w mrocznym klimacie, co od razu mi się spodobało. Charakteryzacja wokalistki również jest niczemu sobie. Wcześniej słuchałam gothic metalu, więc suknia Olivi przypadła mi do gustu. Ogólnie lubię takie tajemnicze klipy, których akcja nie ukazuje naszych teraźniejszych czasów xD


Tłumaczenie:

Travel to the moon kimi wa nemuri yume wo toku 
Podróż na księżyc - śpisz, rozwiązując sen
Daremo inai hoshi no hikari ayatsurinagara
Kontrolujesz światła opuszczonych gwiazd


Tsuyoku naru tame wasureta egao
Zapomniałeś o uśmiechu, by być silniejszym
Kitto futari nara torimodosu
Jestem pewna, że razem możemy go odnaleźć


Kizuite
Zdaj sobie sprawę, że
I'm here waiting for you
Jestem tu, czekając na ciebie
Ima to wa chigau mirai ga attemo
Nawet jeśli przyszłość różni się od teraz
I'm here waitong for you
Jestem tu, czekając na ciebie
Sakebitsuzukete
Będę krzyczeć
Kitto kokoro wa tsunagu ito wo tagutteru
Jestem pewna, że moje serce chowa łańcuch łączący nas
Ano koro no watashi me wo samasu you ni
Tak więc od tego czasu przebudziłam się
No need to cry
Nie ma potrzeby, by płakać


Travel in silence te wo nobaseba fureru no ni
Podróż w ciszy - jeżeli dotrę, dotknę cię
Kimi wa tooi sore wa omoide no naka no koto
Ale jesteś tak odległy w moich wspomnieniach


Koe ga kikoeru me wo tojireba
Jeżeli zamknę oczy, usłyszę twój głos
Chiisana itami sae itoshikute
Nawet niewielki ból jest cenny


Mitsumete 
Spójrz na mnie
I'm here waiting for you
Jestem tu, czekając na ciebie
Kaze ni fukare hitori mayottemo
Choć jesteś zagubiony i rozwiewając się na wietrze
I'm here waiting for you
Jestem tu, czekając na ciebie
Sora wo miagete
Popatrz w górę, na niebo
Zutto kokoro wa te wo hirogete mamotteru
Moje serce zawsze chroni cię z szeroko rozprostowanymi ramionami
Ano koro no kimi ga furikaeru made
Dopóki ty z tamtego czasu odwracasz się
No need to cry
Nie ma potrzeby, by płakać


Kizuite
Zdaj sobie sprawę, że
I'm here waiting for you
Jestem tu, czekając na ciebie
Ima to wa chigau mirai ga attemo
Nawet jeśli przyszłość różni się od teraz
I'm here waitong for you
Jestem tu, czekając na ciebie
Sakebitsuzukete
Będę krzyczeć
Kitto kokoro wa tsunagu ito wo tagutteru
Jestem pewna, że moje serce chowa łańcuch łączący nas
Ano koro no watashi me wo samasu you ni
Tak więc od tego czasu przebudziłam się
No need to cry
Nie ma potrzeby, by płakać

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz