Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

czwartek, 22 maja 2014

//Dni, które kochałam okazały się po prostu bezowocną fikcją // Aya Kamiki (上木 彩矢) - You & Me

Hej, hej ~~ XDD. Trochę dziwnie się czuję wstawiając notkę w godzinach południowych XD. Może kilka lat temu było to dla mnie normą, jednak teraz, jakoś przywykłam do pisania wieczorami. Doszłam do wniosku, że jeżeli nie wstawię jej dzisiaj, to raczej marne szanse, bym w ogóle kiedykolwiek ją dodała. Także stąd ta 'dziwna' pora na notkę xD. A tak bardziej już na poważnie, to wieczorami nie bardzo już mi się chce co robić, a tym bardziej pisać notki. Pamiętacie, jak  pisałam Wam, że w końcu muszę dokopać mojemu Leniowi i wziąć się za siebie? ;p No właśnie to mi się udało! XDD. Już drugi tydzień dzielnie walczę z Leniem i muszę Wam powiedzieć, że nawet dość sprawnie sobie z tym radzę ;p. Z początku miałam potworne zakwasy na całym ciele (nienawidzę mieć zakwasów w mięśniach brzucha, bo to prawdziwy horror jest), ale teraz już jest z górki i teraz ćwiczenia stały się moją rutyną. Powiedziałam sobie, że tak  z przynajmniej miesiąc muszę wytrwać, bo ponoć pierwszy miesiąc jest najtrudniejszy. No cóż...coś w tym chyba musi być XD. No nic, w każdym bądź razie, trzymajcie kciuki, bo jak tak dalej pójdzie, to moje postanowienie o podejściu do egzaminów na jesień będzie jak najbardziej realnym planem ;D. Żeby tak się tylko udało... ~~

Te notkę miałam już od dłuższego czasu przygotowaną. Jednak ze względu na mój codzienny wysiłek fizyczny, nie miałam już sił, ani tym bardziej chęci, bo naskrobać w kilku słowach coś o danej piosence. Jak widać na dziś jest Aya, która miała  być już parę notek wcześniej XDD. W następnej kolejności może w końcu uda mi się wstawić Mesię, a jak nie, no to będzie recenzja o nowym singlu KT ;p. Mimo wszystko, mam cichą nadzieję, że w maju uda mi się wstawić choć jeszcze jedną notkę ;]

mp3:

Piosenka nie najnowsza, bo pochodzi z drugiego albumu Ayi, czyli z 2007 roku ;p. Mimo wszystko "You & Me" jest jednym z moich ulubionych utworków, które znalazły się na tym albumie. Piosenka to taka mieszanka, trochę rocku i popu. W sumie nic nowego, jeżeli chodzi o stare wykonania tej artystki. Aya jak zawsze śpiewa mocno, co zawsze mi się w niej podobało (choć w nowszych utworach dopiero daje kopa ze swoim wokalem) ;p. "You & Me" jest wesołą i szybką piosenką, a takie chyba lubię najbardziej w wykonaniu Ayi ;))


Tłumaczenie:


Aya Kamiki - You & Me

YOU & ME Let's get together
Ty i ja zbierzmy się razem
YOU & ME We're gonna start up right here
Ty i ja zaczniemy właśnie tu
YOU & ME Wish you the best tonight
Ty i ja życzę ci najlepszej nocy
Nanika yara nakya nanimo hajimaranai
Jeżeli nie zrobimy niczego, w takim razie nic nie rozpocznie się

Aozora ni hikouki kumo yubi kara koboreru Sun Shine
Odrzutowy strumień w błękitnym niebie, blask słońca przelewa się przez palce
Hajimari no aizu natsu ni tokete yuku IMAJINEESHON
Zapoczątkowujący sygnał jest moją wyobraźnią, która roztapia się w lecie

yeah yeah sawagidasu kono kodou
Tak, tak, ten rytm zaczyna szaleć
yeah yeah kawaridasu karadachuu no ENAJII
Tak tak, energia w moim ciele zaczyna się zmieniać

YOU & ME kodoku datta toshitemo
Ty i ja, nawet gdybym była samotna
YOU & ME tatoe surechigatte ite mo
Ty i ja, nawet jeśli tęsknimy za sobą
YOU & ME kujike sou ni natte mo
Ty i ja, nawet jeśli wydaje się, że mam zostać zdruzgotana
Me no mae ni hikaru GOORU ga aru kara
Cel przed moimi oczami błyszczy

Omoi okoseba hitori shibai tada gamushara datta Passion
Kiedy przypomniałam sobie, że był jeden człowiek grający:
namiętność która okazała się po prostu lekkomyślna 

Anna ni aishita hibi wa kekkyoku tada karamawari Fiction
Dni, które kochałam okazały się po prostu bezowocną fikcją

yeah yeah hitotsu zutsu hamekomu PAZURU PIISU
Tak, tak, układając jeden kawałek puzzli na raz
yeah yeah mugendai ni hirogaru yume
Tak, tak, marzenia rozprzestrzeniają się do nieskończoności

YOU & ME namida wo nagashite
Ty i ja, roniąc łzy
YOU & ME taiyou ni kobushi furiage
Ty i ja, wznosząc się z pierwszym słońcem
YOU & ME kanashimi uchiaketara
Ty i ja, kiedy jestem szczera o swoim smutku
Toumei de odayaka na asa ga kuru darou
Prawdopodobnie nadejdzie spokojny i przejrzysty poranek

YOU & ME kodoku datta toshitemo
Ty i ja, nawet gdybym była samotna
YOU & ME tatoe surechigatte ite mo
Ty i ja, nawet jeśli tęsknimy za sobą
YOU & ME kujike sou ni natte mo
Ty i ja, nawet jeśli wydaje się, że mam zostać zdruzgotana
Me no mae ni hikaru GOORU ga aru kara
Cel przed moimi oczami błyszczy

YOU & ME
Ty i ja...
YOU & ME
Ty i ja...
YOU & ME...
Ty i ja...

Nie wiem, dlaczego postanowiłam przetłumaczyć tę piosenkę ;p Nie jestem do końca pewna, czy to tłumaczenie jest w 100% dobre, także radziłabym podchodzić do niego z lekkim przymrużeniem  oka. W przekładzie ang jedna linijka różniła się od oryginalnego tekstu, także zrobiłam z tego miks. Nie wiem, czy zrobiłam dobrze, czy nie. W każdym bądź razie, piosenki głównie tłumaczę dla siebie, by wiedzieć o czym mniej więcej śpiewa mój ulubiony artysta ;p. Wiem, że pisałam to już wiele razy i pewnie z n-ty raz się już powtarzam, ale żeby później nie było, także... XD. Z góry przepraszam za wszystkie błędy, jakie mogły się pojawić w tym tekście. Piosenki Ayi nie należą do łatwych i  z ich interpretacją bywa różnie.

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz