Image Hosted by photobucket.com

poniedziałek, 30 czerwca 2014

//Teraz zapakuję w bukiet kwiatów swoje uczucia i wyślę je do ciebie// KAT-TUN - Sunrise

Hej ;)) W sobotę straciłam prawie głos xDD. Byłam na dniach mojej wsi. W sumie nic ciekawego tam się nie działo. Powiedziałabym, że nawet było nudno, jedynie cieszę się, że spotkałam znajomych xD. Głównie to dwóch kolegów z technikum, którzy od razu przyłączyli się do mnie i do mojej koleżanki. Fajnie było znowu się spotkać. Jeden kolega stara dostać się do wojska o.O co w ogóle mnie już zdziwiło xDD. Zdawał nawet testy do policji <szok>. Powiedział, że wyśle mi te wszystkie pytania na meila. No i jak obiecał, tak dotrzymał swojej obietnicy, bo w niedzielę wchodzę na pocztę, a tam mam wszystkie potrzebne mi pliki ;p. Muszę teraz je na spokojnie przejrzeć i poczytać. Z drugim kolegą ustawiłam się na strzelnicę, ale nie wiem, czy to wypali xD. My od roku już się umawiamy i jakoś nie może to wyjść. Plus do tego jeszcze umówiliśmy się na ognisko z okazji moich urodzin (tylko niech najpierw znajomi pokończą sesję i będzie biba XDD). Byle tylko to wszystko się udało, to będzie faajnie ;p.

Ostatnio coś za KAT-TUNowo u mnie jest na blogu, heh xD Ale nic na to nie poradzę, nie moja wina, że album wyszedł zaraz po singlu ;p. Szczerze mówiąc, sama nie wiem, ile jeszcze będzie o nich notek. Podejrzewam, że jeszcze z kilka się ich ukaże. Teraz jakoś mniej słucham japońskiej muzyki, nie licząc właśnie KT xD. Nie wiem czemu, może dlatego, że wszystko czego słuchałam do tej pory zdążyło mi już się znudzić, a na nic nowego i ciekawego nie umiem już wpaść...


Zakochałam się chyba w tej piosence, haha xD. Dla mnie jest genialna. Taka wakacyjna i ciepła się wydaje. Pierwszy raz jak przesłuchiwałam album chłopaków, to musiałam drugi raz włączyć "Sunrise" bo tak spodobała mi się i wbiła mi się w pamięć zaledwie po pierwszym przesłuchaniu xD. 



Tłumaczenie:


KAT-TUN - Sunrise

Namida fuite You, you Itsudatte choose, yeah
Otrzeć twoje, twoje łzy, zawsze możesz wybrać, tak
Chihei ni wa Hi ga nobori Kurikaesu Life is beautiful
Słońce ciągle rośnie nad horyzontem, życie jest piękne
Dakara waratte
Więc proszę, uśmiechnij się

Kyou mo ai mo kawarazu Bokura asa wo mukaeru
Witamy ponownie dzisiejszy poranek, tak jak zawsze to robimy
One day mata special one
Tylko jeden dzień, ale też wyjątkowy
Sore ga konna ni mo Itooshii
To coś dla mnie tak cennego
Kimi mo boku to nita koto Omotte ita nara
Jeżeli twoje myśli są podobne do moich
Sore wa chiisana kiseki nan darou
To byłby mały cud

Tsumetai ame ga furu hi mo daijoubu 
Będzie dobrze, nawet w zimny dzień, kiedy pada deszcz
Sora iro no kasa sashite arukou
Rozłóżmy błękitny parasol i pójdziemy

Namida fuite You, you  Itsudatte choose, yeah
Otrzeć twoje, twoje łzy,  zawsze możesz wybrać, tak
Chihei ni wa Hi ga nobori Kurikaesu Life is beautiful
Słońce ciągle rośnie nad horyzontem, życie jest piękne
Never make you sad You, you Kimi no tame true, yeah
Nigdy nie zasmucaj się, powiem dla ciebie prawdę, tak
Ima Boku wa tsuyoku naru to chikau kara 
Teraz złożę obietnicę, że stanę się silniejszym
Kokoro kara, baby
Przekroczę swoje serce, kochanie

Zutto Towa mo Egakeru Yeah
Możemy rysować nawet odległą wieczność, tak

Tooi machi wo omotte Kuchizusamu kimi no name
Kiedy myślę o odległym mieście, nucę twoje imię
Toki to kyori sae koete yuku messe-ji
To jest wiadomość, że pokonany czas i odległość
Sou sa deai Itsudemo kagayaki wo kureta
Tak, zgadza się, spotykając się z tobą sprawiasz, że czuję się promienny
Ano hi wo boku wa wasurezu ni irunda
Nigdy nie zapomnę tych dni

Aenai toki no itami mo dakishime
Od kiedy nie mogę cię zobaczyć, łapie mnie ból
Mata deaeru hareruya utaou
A śpiewam "Alleluja" kiedy mam cię ponownie zobaczyć

Ryou te futte You, you Sora takaku Bloom, yeah
Machając obiema rękami, wysoko na niebie kwiat, tak
Yozora ni wa Mata hoshi ga Umareteku Love is beautiful 
Gwiazdy ponownie narodzą się na nocnym niebie, miłość jest piękna
Wanna let you know You, you Kono koe wo true, yeah
Chcę poinformować cię, cię, mój głos jest prawdziwy, tak
Ima Kimi ni hanataba ni shite okuru yo
Teraz zapakuję w bukiet kwiatów swoje uczucia i wyślę je do ciebie
Uketotte, baby
Proszę, zaakceptuj je, kochanie

Tomo ni ayumu san byaku roku juu go no truth kono kokoro de matataiteru
Przez 365 prawdziwych dni, kroczyliśmy razem, migocząc wewnątrz mojego serca
Kono saki tatoe nannen Toki ga meguri megutte yukou to mo
Bez względu na to, ile lat mija od tego momentu
Kawaranu mono idaki tsudzukeyou
Złapmy się rzeczy, które nigdy się nie zmienią 

Namida fuite You, you Itsudatte choose, yeah
Otrzeć twoje, twoje łzy, zawsze możesz wybrać, tak
Chihei ni wa Hi ga nobori Kurikaesu Life is beautiful
Słońce ciągle rośnie nad horyzontem, życie jest piękne
Never make you sad You, you Kimi no tame true, yeah
Nigdy nie zasmucaj się,  powiem dla ciebie prawdę, tak
Ima Boku wa tsuyoku naru to chikau kara 
Teraz złożę obietnicę, że stanę się silniejszym
Kokoro kara, baby
Przekroczę swoje serce, kochanie

1 /skomentuj:

Anonimowy pisze...

O co ja widzę? "Sunrise"- KT <3 No masz rację udała im się ta piosenka, bardzo ładna jest. Tekst się pojawił, całkiem, całkiem, taki romantyczny.
Podoba mi się ten urywek:
"Aenai toki no itami mo dakishime
Od kiedy nie mogę cię zobaczyć, łapie mnie ból
Mata deaeru hareruya utaou
A śpiewam "Alleluja" kiedy mam cię ponownie zobaczyć."

Hehehehe....ciekawa jestem kto im ten tekst pisał. :D


Keiko^^

Prześlij komentarz