Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

czwartek, 15 października 2015

//Zatrzymaj mnie teraz, moje zamarznięte serce// Olivia Lufkin - Winter sleep

Heej ;) Przybyłam tutaj szybciej z kolejną notką, niż się spodziewałam. Właściwie, to dzisiejszy wieczór mam wolny, więc postanowiłam w miarę go jakoś kreatywnie wykorzystać, więc uznałam, że napisanie notki to dobry pomysł. Jutro znowu jadę do siostry. Teraz pomagam jej w krojeniu materiału. Powiem Wam, że praca bardzo mi się podoba. Tylko ostatnio kroiłyśmy barana, który był mega ciężki, ale jutro idą polary, więc mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie. Siostra coś wspominała, że być może otworzy sobie krojownie, więc by mnie wzięła do pracy. Pomysł mi się spodobał i chciałabym, aby wypalił, ale zobaczymy, co z tego jeszcze wyjdzie. Tak w ogóle, to powiem Wam, że nienawidzę tych jesiennych wieczorów. Jest zimno, brzydko, pada i w dodatku wieje, brr :|. Irytuje mnie jeszcze ten fakt, że tak szybko się ciemni. Gdzie podziała się ta złota, piękna jesień, co? Powoli zaczyna dołować mnie ta pogoda, a tu jeszcze ostatnio śniegiem sypnęło. Pogodzie chyba całkiem już odbija, a ja jeszcze zimy zdecydowanie nie chcę widzieć na oczy. No nic, mam cichą nadzieję, że jeszcze za króluje nam złocista jesień, bo mało jej było w tym roku.

A na dziś przygotowałam tłumaczenie piosenki jednej z moich ulubionych japońskich wokalistek. Niektórzy powinni jej utwory kojarzyć z anime, choć ja Olivię poznałam dzięki pewniej dramie. Z tekstem piosenki chyba dziś trafiłam, bo choć jeszcze nie ma u nas zimy, to momentami mogłoby się wydawać, że zbliża się do nas wielkimi krokami.


 mp3:

Prześliczna ballada, w dodatku grana na fortepianie <3 Delikatny, magiczny i cudowny utwór, którego dzisiejszego wieczora słucham już po raz n-ty. Olivia niemal hipnotyzuje i urzeka swoją barwą głosu. Słuchając "Winter sleep" mam wrażenie, jakbym znalazła się w jakiejś zimowej krainie, albo we śnie, z którego człowiek nie chce się wybudzić. Zdecydowanie uwielbiam tego typu piosenki, które w taki sposób na mnie działają. Pomimo, że Olivia śpiewa tu cały czas po angielsku, to słowa idzie wyraźnie usłyszeć i przynajmniej dziewczyna nie kaleczy języka, jak to bywa w przypadku innych japońskich artystów ;p. To jest fanem wolnych kawałków i ballad, to polecam przesłuchać "Winter sleep". Mam nadzieję, że Was też oczaruje magia tego utworku ;]


Tłumaczenie:



It keeps coming back to me
To wciąż do mnie powraca
I remember this pain
Pamiętam ten ból
It spreads across my eyes
To rozprzestrzenia się przed moimi oczami
Everything is dull
Wszystko jest monotonne

 
Everyone's smiling, they're smiling
Wszyscy się uśmiechają, uśmiechają się
It pushes me far far away
To popycha mnie daleko, daleko stąd
I can't understand
Nie potrafię zrozumieć
Everything is blue
Wszystko jest błękitne

 
Can you hear me out there?
Czy możesz mnie usłyszeć stamtąd? 

 
Will you hold me now?
Zatrzymasz mnie teraz?
Hold me now, my frozen heart
Zatrzymaj mnie teraz, moje zamarznięte serce
I'm gazing from the distance
Spoglądam z dystansu
And I feel everything pass through me
I czuję, jak wszystko mnie omija
I can't be alone right now
Nie mogę być teraz sama
Will you hold me now?
Zatrzymasz mnie teraz?
Hold me now, my frozen heart
Zatrzymj mnie teraz, moje zamarznięte serce
I'm lost in a deep winter sleep
Zatraciłam się w głębokim zimowym śnie
I can't seem to find my way out alone
I nie wydaje mi się, bym sama odnalazła wyjście
Can you wake me?
Obudzisz mnie?

 
I know when I let it in
Wiem, że kiedy na to pozwolę
It hides love from this moment
Od tego momentu, zataję miłość
So I, I guard it close
Więc będę jąchronić uważnieI watch the move it makes
I patrzeć, co się stanie

 
But it gets me, but it gets me
Ale to do mnie dociera, to dociera do mnie
I wish I could understand how I
Chciałabym zrozumieć, jak
Could make it disappear, make it disappear
Mogę sprawić, by to zniknęło, by to zniknęło

 

Anyone out there hear me now?
Czy ktokolwiek mnie stąd teraz słyszy?

 
Will you hold me now?
Zatrzymasz mnie teraz?
Hold me now, my frozen heart
Zatrzymaj mnie teraz, moje zamarznięte serce
Kiss my lips and maybe you can take me to your world for now
Całuj moje usta, a może będziesz mógł zabrać mnie teraz do swojego świata
I can't be alone right now
Nie mogę być teraz sama
Will you hold me now?
Zatrzymasz mnie teraz?
Hold me now, my frozen heart
Zatrzymaj mnie, moje zamarznięte serce
Please make it all go away
Proszę, spraw, by to wszystko zniknęło
Am I ever gonna feel myself again?
Czy kiedykolwiek poczuję się znowu sobą?
I hope I will
Mam nadzieję, że tak

 
Will you hold me now?
Zatrzymasz mnie teraz?
Hold me now, my frozen heart
Zatrzymaj mnie teraz, moje zamarznięte serce
I'm gazing from the distance
Spoglądam z dystansu
And I feel everything pass through me
I czuję, jak wszystko mnie omija
I can't be alone right now
Nie mogę być teraz sama
Will you hold me now?
Zatrzymasz mnie teraz?
Hold me now, my frozen heart
Zatrzymj mnie teraz, moje zamarznięte serce
I'm lost in a deep winter sleep
Zatraciłam się w głębokim zimowym śnie
I can't seem to find my way out alone
I nie wydaje mi się, bym sama odnalazła wyjście
Can you wake me?
Obudzisz mnie?

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz