Image Hosted by http://kizunanonippon.blogspot.com

niedziela, 9 czerwca 2019

//Pamiętam, żeby cię kochać, nauczyłeś mnie jak// Utada Hikaru (宇多田ヒカル) - First love

Heej, i mamy kolejną, trzecią notkę tego roku na blogu. Chyba szaleję xD. Właściwie obiecałam sobie, że będę chciała tu wrócić i póki co, trzymam się tego dzielnie. Zobaczymy, co to będzie za jakiś czas. Od przyszłego tygodnia mam wolny caały tydzień, więc mam kilka planów odnośnie bloga, ale jeszcze nie jestem pewna, co z tego wyjdzie, gdyż planuję jeszcze wiele innych rzeczy. Przede wszystkim, wpadł mi do głowy szalony pomysł malowania pokoju. Mój Ł obiecał mi, że mi pomoże, także trzymam go za słowo xD. Poza tym, w końcu przypadłoby się ruszyć z czytaniem. Ostatnio mam coraz mniej czasu na czytanie, a nie będę ukrywać, że bardzo kocham książki i uwielbiam czytać. Na twitterze pisałam Wam, że prowadzę teraz bookstagrama na instagramie, więc jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam do siebie  >>TU<<

Mam jeszcze jeden szalony pomysł, a mianowicie od jakiegoś roku, chodzi za mną pomysł przerobienia opowiadania, które tutaj pisałam. Mam na myśli "Watashi no idai nippon no koi" (nawet teraz nie jestem pewna, czy dobrze przetłumaczyłam tytuł <facepalm>).Również zobaczymy, co z tego wyjdzie ;p

Żeby już nie przeciągać słowem wstępu, zapraszam Was na nową notkę i baaardzo prześliczną piosenkę, w której ja osobiście się zakochałam. Mam cichą nadzieję, że i Was ona urzeknie, bo jest po prostu... magiczna. 




Omg, zakochałam się w tej piosence. Jest po prostu magiczna, niezwykła. Urzekła mnie i złapała za serducho dość mocno. Sam wokal Hikaru jest bajeczny, a to jak ona potrafi wyrażać swoje emocje po przez śpiewanie jest cudowne. Dziewczyna wie, co śpiewa i jest tego w pełni świadoma. Nie trzeba znać japońskiego, aby wiedzieć, że piosenka jest przepełniona bólem i stratą. Nie miałam wcześniej do czynienia z Hikaru, ale wystarczyło mi pierwsze przesłuchanie "First love" by zakochać się w jej głosie. Mam nadzieję, że i Wam przypadanie piosenka do gustu, bo moim zdaniem jest naprawdę bardzo śliczna i mam ochotę słuchać jej bez przerwy ;p


PV:


Akurat teledysk jest nijaki jak dla mnie. Ale jeśli ktoś ma ochotę, to również pozwoliłam go sobie wstawić do notki.



 Tłumaczenie:


Saigo no kisu wa tabako no flavor ga shita
Nasz ostatni pocałunek smakował jak papierosy
Nigakute setsunai kaori
To było smutny i gorzki smak

Ashita no imagoro ni wa
Jutro o tej porze
Anata wa doko ni irundarou
gdzie będziesz?
Dare wo omotterundarou
O kim będziesz myślał?

You are always gonna be my love
Zawsze będziesz moją miłością
Itsuka darekato mata koi ni ochitemo
Nawet jeśli znów się w kimś zakocham
I'll remember to love you taught me how
Pamiętam, żeby cię kochać, nauczyłeś mnie jak
You are always gonna be the one
Zawsze będziesz jedynym
Ima wa mada kanashii love song
Teraz jest to smutna piosenka o miłości
Atarashi uta utaeru made
Dopóki nie będę mogła zaśpiewać nowej

Tachidomaru jikan ga
Tak jak zamrożony czas
Ugoki dasouto shiteru
ma się znów kręcić
Wasureta kunai kotobakari
Jest tylko jedna rzecz, której nie mogę zapomnieć

Ashita no imagoro niwa
Jutro o tej porze
Watashi wa kitto naiteru
z pewnością będę płakać
Anatawo omotterundarou
Myśląc o tobie

You will always be inside my heart
Zawsze będziesz w moim sercu
Itsumo anata dake no basho ga aru kara
Zawsze będzie w nim miejsce tylko dla ciebie
I hope that I have a place in your heart too
Mam nadzieję, że mam też miejsce w twoim sercu
Now and forever you are still the one
Teraz i na zawsze jesteś tym jedynym
Ima wa mada kanashii love song
Teraz jest to smutna piosenka o miłości
Atarashii uta utaeru made
Dopóki nie będę mogła zaśpiewać nowej


You are always gonna be my love
Zawsze będziesz moją miłością
Itsuka darekato mata koi ni ochitemo
Nawet jeśli znów się w kimś zakocham
I'll remember to love you taught me how
Pamiętam, żeby cię kochać, nauczyłeś mnie jak
You are always gonna be the one
Zawsze będziesz jedynym
Ima wa mada kanashii love song
Teraz jest to smutna piosenka o miłości
Atarashi uta utaeru made
Dopóki nie będę mogła zaśpiewać nowej

Now and forever...
Teraz i na zawsze...

0 /skomentuj:

Prześlij komentarz